brajdak
25-05-2010, 15:53
Witam kolegow. pewnie temat ten juz byl ale szukam i nie moge znalesc a za bardzo nie mam tez czasu zeby poswiecic pare godzinek na szukanie. jezeli temat bedzie zamkniety to sie nie pogniewam jezeli ktos poda link do tego co mnie interesuje.
Chodzi o to ze wiem ze trzeba podepszec silnik i odkrecic skrzynie. mam tylko dwa pytanie. Pierwsze to jak tam idzie odkrecic do mechanizmu zmiany biegow zeby potem nie meczyc sie z ustawianiem. A po drugie nie chce mi sie za bardzo wozpinac przegobow przy kolach wiec nie da sie jakos innym sposobem. Np nie lepiej byloby wyjac np cale przegobu ze zwrotnicy? Jezeli tak to jak to zrobic zeby bylo latwo i szybko. No jezeli nie bedzie lepiej to trudno pomecze sie z rozpinaniem przegobow z poloskami. Wlasnie jutro od rana zabieram sie za wymiane bo mam troszke czasu i jutro kolo poludnia spodziewam sie kuriera ze sprzeglem. Zakupilem z firmy LUK no i neistety 400zl ono kosztuje do mojego modelu.
Chodzi o to ze wiem ze trzeba podepszec silnik i odkrecic skrzynie. mam tylko dwa pytanie. Pierwsze to jak tam idzie odkrecic do mechanizmu zmiany biegow zeby potem nie meczyc sie z ustawianiem. A po drugie nie chce mi sie za bardzo wozpinac przegobow przy kolach wiec nie da sie jakos innym sposobem. Np nie lepiej byloby wyjac np cale przegobu ze zwrotnicy? Jezeli tak to jak to zrobic zeby bylo latwo i szybko. No jezeli nie bedzie lepiej to trudno pomecze sie z rozpinaniem przegobow z poloskami. Wlasnie jutro od rana zabieram sie za wymiane bo mam troszke czasu i jutro kolo poludnia spodziewam sie kuriera ze sprzeglem. Zakupilem z firmy LUK no i neistety 400zl ono kosztuje do mojego modelu.