Zobacz pełną wersję : Ford Fiesta 1,3 Duratec 2005, blokada zapłonu


kolekkk
30-01-2006, 22:02
Witam
Pomozcie..., otoz posiadam Forda Fieste, wszytsko dzialalalo ok palil, za pierwszym razem..., a gdy dalem do naprawy auto bo mialem delikatna stuczke. Mechanicy odlaczyli Klimiy ja wiem moze na 2 tygodnie moze 2,5 po podlaczeniu Auto juz nei odpali nie slychac zeby pompka Paliwa dzialal..., kluczykiem probowalem otowrozyc i zamykac drzwi (oczywiscie przyciskami) ale na darmo... jedynie slychac po przekreceniu kluczyka jak pod deska rozdzielcza sa 2 takie prawidlowe zalczniki tyk tyk.. ale pompy nei slychac.. zdjolem wezyki paliwa i po wlaczeniu stacyjki nic sie z nich nei lalo, probowalem krecic silnikiem tez nic...
tak ze to jest jakis imobilajzer.. jak to naprawic? czy jest szansa by uciec do Servisu?

Skolmi
31-01-2006, 05:52
A sprawdziłeś to co Ci napisałem na Elce?

Miga kontrolka kłódki przy kręceniu kluczykiem?
Jak nie, to co się z nią dzieje?

Wyłącznik inercyjny za schowkiem (srebrna naklejka) jest wyciśnięty?

kolekkk
31-01-2006, 07:20
Po zamkniecuiu drzwi na klucz... miga na srodku klutka zamknieta z samochodem...
po otworzeniu Drziw tez mruga, w momencie kiedy przekrecam kluczyk ona znika..

[ Dodano: 2006-01-31, 08:21 ]
no jest pod schowkiem jakis przelacznik duzy zulty... mam go wcisnac????
on jest odpowiedzialny za rozlaczanie wlasnie pompy.. ale on ma byc wcisniety???

Skolmi
31-01-2006, 07:27
No to immo OK.

Tak, ma być wciśnięty.
Wyciśnięty oznacza wyłączoną pompę.

A są inne zabezpieczenia poza fabryczym immo?

kolekkk
31-01-2006, 07:32
Kupilem auto zagrannicy , Fiesta ma 4 miesiace... gdy ja sprowadzilem do kraju dzialal ok, palila... nie bylo problemu. Po odbiorze z warsztatu juz nie zapalila... po przekreceniu stacyjki slychac tykniecie pod deska.. (jak odglos przekaznikow) aele pompy nie slychac..
A czy ma jakeis zabezpieczenia to sam nie wiem ;/...

Ten pprzelacznik ma Byc wcisniety? bo jest tu zaprzeczeni....

Tak, ma być wciśnięty.
Wyciśnięty oznacza wyłączoną pompę.

Dzwonilem do Sevisu powiedzieli mi ze modul sie rozprogramowal.. drugi servis ze to nie mozliwe, ale kklucze trzeba rozkodowac.. kogo sluchac i co sie dzieje???? moze pompa sie spalila?

Skolmi
31-01-2006, 07:42
Zdarzają się problemy z PATS'em (immo) przy odłączaniu akumulatora
i rzeczywiście trzeba programować kluczyki na nowo w ASO, ale IMHO
wtedy kłódka migałaby po przekręceniu kluczyka :roll:

A może blacharze coś sfajczyli.

Pawel
31-01-2006, 08:32
no jest pod schowkiem jakis przelacznik duzy zulty... mam go wcisnac????
A wcisnąłeś ten guzik :?: Zrób to i sprawdź.
Chyba Skolmi ci wszystko napisał. Moduł nie ma prawa sie rozprogramować.

kolekkk
31-01-2006, 10:50
Dzieki jednak to wina tego zoltego przelacznika pod Schowkiem:)
Teraz slychac jak pompa paliwa pracuje:)
DZiekuje wam ;]

[ Dodano: 2006-01-31, 12:04 ]
A jeszcze jedno pytanie mam

Otoz mam ulamany delikatnie jeden krawedz kosci i na zegarach swieci mi sie motor.. pewnie dla tego ze on nie dziala sprawnie...
Bo po zapaleniu wczesniej czy teraz juz... wchodzi na wysokie oborty 3000 i idzie jeszcze wyzej.. pozneij spada do 1500 i tak zostaje...
moze byc cos jeszcze uszkodzone procz tego ?

a druga sprawa mam okazje kupic komputer(modul) od forda Fiesty 1,3 czy musza sie zgadzac numery na nim ? i czy tez nie podejdzie komputer od silnika 1,2?

Skolmi
31-01-2006, 11:51
Każdy temat może dotyczyć tylko jednego zagadnienia!
http://forum.fordclubpolska.org/tematy2 ... vt7202.htm (http://forum.fordclubpolska.org/tematy23/tresc-tematu-prosba-usuwanie-postow-dlaczego-i-kiedy-vt7202.htm)