Zobacz pełną wersję : [Escort 1995-2001] Nie ma iskry


elfikone
28-10-2010, 15:03
WYMIENIŁEM SILNICZEK KROKOWY- obroty zajebiste lecz zaczeło go zalewać
WYMIENIŁEM POMPKE PALIWA- wszystko było by git( juz normalnie odpalał) gdyby nie to ze nagle przestal mieć iskre (raz jest raz jej nie ma )

zawiozlem auto do mechanika podmienione zostały na sprawdzenie

Świece - to nie to
Przewody - to nie to
Cewka - to nie to

napięcie na przewodach do cewki jest (sprawdzane zarówką hehe)

modół zapłonowy to jest rzecz ktorej nie dam rady sprawdzić na podmienienie bo nie wiemy z mechanikiem gdzie on sie znajduje

rozkrecone było pól auta
bagaznik nadkola i wiele innych rzeczy oprocz podsufitki


czy mozecie mi pomoc co moze być powodem tego ze nie ma iskry lub pomoc w zlokalizowaniu modulu ????


najdziwniejsze jest to ze po podmiance akumulatora na inny ( pomimo ze moj jest w 100% sprawny ) auto odpaliło na doslownie 2-3 minuty i zgaslo i dzieje się tak co jakiś czas nagle odpala i gasnie od razu

tomaj77
28-10-2010, 15:54
Miałem tak we Fieście okazał się walnięty Immobiliser. Pytanie czy ty w swoim esim posiadasz, jeśli tak może warto sprawdzić.Dodam że Fiesta była z przeznaczeniem na żyletki to mechanik nie naprawiał tylko odciął

Gedzio
28-10-2010, 18:13
sprawdź czujnik położenia wału może tam coś nie łączy? a tak nawiasem mówiąc , jak ci poszedł moduł to wcale byś nie odpalił samochodu.

elfikone
29-10-2010, 19:06
witam u mnie okazał sie czujnik połozenia walu lecz nie był zepsuty tylko goscie co zakladali mi skrzynie biegów niedopatrzyli pewnych rzeczy i to ich błąd był przyczyna moich problemow

juz wszystko dobrze dziala

z góry dzieki za dobre rady

malran
29-10-2010, 20:04
a nie jest tak że jak sie rozgrzeje to własnie wtedy głupieje? bo to może wskazywac własnie na czujnik położenia wału (traci rezystencje)

glaeken
13-11-2010, 23:23
Modul zaplonowy masz zintegrowany z ECU jesli sie nie myle, ale jesli iskra czasem jest a czasem nie ma, to raczej stawiam na czujnik polozenia walu.
Immo bardzo watpliwe.
Moze jeszcze kabel: ECU -> cewka (nie zasilajacy).