sedek
08-11-2010, 17:29
Witam.
Problem jest następujacy:
od pewnego czasu, raz na jakiś czas, po przekręceniu kluczykiem dioda od immo nie świeciła no i nie chciał odpalić. Za którymś tam razem po naciskaniu na przekaźniki w skrzynce bezpieczników auto odpalało. Po przekręcaniu kluczykiem dało się słyszeć bzyczenie w którymś z przekaźniku i nie chciała gasnąć kontrolka ABS-u. Działo się tak coraz częsciej. W końcu zdecydowałem się zajrzeć do skrzynki bezpieczników. Co prawda była przeze mnie lutowana jakieś rok temu i była naprawdę w dobrym stanie i dobrze zabezpieczona. Ale ewidentnie coś się z nia jednak działo.
Dzisiaj po opuszczeniu skrzynki na dół zauważyłem, że jest mocno upalona wtyczka z dwoma pinami, która jest umiejscowiona tuż obok głónego kabla zasilającego (przykręcanego kluczem 10).
Symbol tej wtyczki to: 92GG14489KBA.
Dochodza do niej dwa grube, czerwone kable.
W zwiazku z tym mam pytanie, do czego mogą doprowadzać prąd te przewody? Czy idzie dostać samą wtyczkę na szrocie lub ew. z kablami?
Problem jest następujacy:
od pewnego czasu, raz na jakiś czas, po przekręceniu kluczykiem dioda od immo nie świeciła no i nie chciał odpalić. Za którymś tam razem po naciskaniu na przekaźniki w skrzynce bezpieczników auto odpalało. Po przekręcaniu kluczykiem dało się słyszeć bzyczenie w którymś z przekaźniku i nie chciała gasnąć kontrolka ABS-u. Działo się tak coraz częsciej. W końcu zdecydowałem się zajrzeć do skrzynki bezpieczników. Co prawda była przeze mnie lutowana jakieś rok temu i była naprawdę w dobrym stanie i dobrze zabezpieczona. Ale ewidentnie coś się z nia jednak działo.
Dzisiaj po opuszczeniu skrzynki na dół zauważyłem, że jest mocno upalona wtyczka z dwoma pinami, która jest umiejscowiona tuż obok głónego kabla zasilającego (przykręcanego kluczem 10).
Symbol tej wtyczki to: 92GG14489KBA.
Dochodza do niej dwa grube, czerwone kable.
W zwiazku z tym mam pytanie, do czego mogą doprowadzać prąd te przewody? Czy idzie dostać samą wtyczkę na szrocie lub ew. z kablami?