marrrek
13-07-2006, 14:02
witam ponownie następne pytanie może śmieszne ale uciążliwe. ciągnie mi na sprzęgle. niech mi ktoś powie co gdzie i jak zrobić. wmiarę dokładnie. Pozdrowionka!!!
Zobacz pełną wersję : jedzie bez gazu marrrek 13-07-2006, 14:02 witam ponownie następne pytanie może śmieszne ale uciążliwe. ciągnie mi na sprzęgle. niech mi ktoś powie co gdzie i jak zrobić. wmiarę dokładnie. Pozdrowionka!!! Basia 13-07-2006, 21:12 popuść linkę sprzęgła jest za mocno naciągnięta. robal 14-07-2006, 07:09 Hmmm... jeśli jedzie sobie powoli (na minimalnych obrotach) bez trzymania gazu na 1 czy 2 to moim zdaniem bardzo dobry objaw. -waldi- 16-07-2006, 11:31 ciągnie mi na sprzęgle (hehehe fajny zwrot :D ) popuść linkę sprzęgła jest za mocno naciągnięta. Raczej na odwrót ! -> nie wysprzegla do końca linke należy podciągnąć śrubki szukaj przy pedale sprzegła el_kuchcik 16-07-2006, 12:25 Nie wiem czy w Fieście jest regulacja naciągu linki sprzęgła. Możliwe że jest tam taki mały biały półksiężycowy badziew do kasacji luzu i tyle. Najprawdopodobniej coś mu się stało złego i nie zatrybił w odpowiednim miejscu. pozdrawiam Pavlis83 17-07-2006, 07:48 Hmmm... jeśli jedzie sobie powoli (na minimalnych obrotach) bez trzymania gazu na 1 czy 2 to moim zdaniem bardzo dobry objaw. ale przeciez w kazdym aucie czy to benzyna czy diesel <w dieslu latwiej> puszczajac bardzo delikatnie i powoli sprzeglo to auto zaczyna sie toczyc i jedzie powolutku na biegu Abdiel 17-07-2006, 23:08 Dokładnie, każde auto się toczy przy popuszczaniu sprzęgła. To bardzo przydatne w korkach. Poruszasz sie wtedy bez dodawania gazu i mozesz zaoszczdzić na benzynie :fcp26 Bonus 18-07-2006, 22:14 Dokładnie, każde auto się toczy przy popuszczaniu sprzęgła. To bardzo przydatne w korkach. Poruszasz sie wtedy bez dodawania gazu i mozesz zaoszczdzić na benzynie no nie końiecznie aby podtrzymac jałowe obroty może spalić więcej żaden z moich dwóch samochodów (jeden nowy a drugi ****oword) się nie toczy przy puszczonym sprzęgle zresztą dlaczego miał by się toczyć, jeżeli się toczy to znaczy że nie wysprzęgla skrzyni albo jednostka napędowa wpada w wibracje Pavlis83 19-07-2006, 07:45 jakie wibracje no cos Ty... Wlacz silnik i zrob tak: 1 wsisnij sprzeglo, wrzuc bieg, powoli pusc sprzeglo - auto delikatnie i na granicy zgasniecia ruszy do przodu i bedzie jechac ze stala predkoscia. Jak zbyt gwaltownie puscisz sprzeglo to auto skoczy do przodu i zgasnie <to wszystko z pkt1 to zdrowe objawy i w kazdym aucie tak jest i nie daj sobie wmowic ze to wibracje silnika> 2 wcisnij sprzeglo ale miej auto na luzie i puszczaj sprzeglo Jak w takiej sytuacji auto pojedzie do przodu pociagniete przez silnik to to jest problem bo jak nie ma biegu to auto nie powinno jechac bo nie ma przekazania mocy z silnika na kola Co do tego spalania - wg komputerow pokladowych w samochodach to jest tak - jak stoisz na luzie to auto pali ok 0,5 l na godzine jak sie zjezdza na biegu i hamuje silnikiem to auto pali dokladnie 0l slownie zero jak sie rusza na sprzegle i jedzie w korku puszczajac i wciskajac sprzeglo to i tak auto pali mniej bo ruszasz na minimalnych obrotach i strasznie delikatnie i juz delikatniej sie nie da... Ruszajac z wciskajac gaz zawsze pali wiecej bo ruszasz <np w dieslu> z minimum 1,5 tys obr/min a jak <np diesel> na luzie ma ok 0,8 tys obr/min wrzucasz bieg i puszczasz sprzeglo to obroty nie podskocza i ruszasz z bardzo niskiego pulapu - no to roznica w spalaniu musi byc na korzysc ruszania ze sprzegla Bonus 19-07-2006, 10:44 2 wcisnij sprzeglo ale miej auto na luzie i puszczaj sprzeglo Jak w takiej sytuacji auto pojedzie do przodu pociagniete przez silnik to to jest problem bo jak nie ma biegu to auto nie powinno jechac bo nie ma przekazania mocy z silnika na kola właśnie o tym mówiłem jakoś kompletnie nie zrozumiałem o co chodzi w pierwszym poście Co do tego spalania - wg komputerow pokladowych w samochodach to jest tak - jak stoisz na luzie to auto pali ok 0,5 l na godzine no to sporo mozna na tym przejechać 10km w 6minut przy 90km/h z prędkością obrotową silnika 2700obr/min fiestuchą 1.1i, komputery pokładowe częsciej pokazują błedny odczyt niz prawidłowy szkoda że nie masz informacji jakie jest rzeczywiste spalanie jak sie zjezdza na biegu i hamuje silnikiem to auto pali dokladnie 0l slownie zero to raczej oczywiste takie jest zachowanie centralki, poza tym nie trzeba tu specjalnych filozofi zeby w komputerze pokładowym zrobić czujnik który wykryje czy centralka wyłączyła wtryski czy nie marrrek 20-07-2006, 14:49 Dzięki za zainteresowanie się moim temacikiem. NIe miałbym nic do tego żeby można było ruszać bez gazu a potem jechać ze stałom prętkością. U mnie niestety auto może nie szybko ale się rozpędza. a to irytujące gdy jedziesz sobie np. na 2 biegu prze tobą jakieś auto a u mnie cały czas noga na chamulcu żeby go nie pocałować zderzakiem w d... . Mam nadzieję że rozumiecie moj ból. MarekWu 20-07-2006, 20:12 Masz MKIV i hydraulikę czy MKIII i linkę? Rok 96 to rok zmiany modelu z MKIII na MKIV. marrrek 13-08-2006, 13:29 MarekWu Wysłany: 2006-07-20, 21:12 Temat postu: -------------------------------------------------------------------------------- Masz MKIV i hydraulikę czy MKIII i linkę? Rok 96 to rok zmiany modelu z MKIII na MKIV. do przepustnicy idzie linka linka. -waldi- 15-08-2006, 07:00 teraz to ja juz nie rozumie o co tu chodzi ? nie wysprzegla Ci czy masz za wysokie wolne obroty i autko na biegu samo jedzie (bo to oczywiste) |