Groszek1570
17-06-2012, 13:30
Witam wszystkich fordomaniaków. :)
Postaram się opisać wszystko po kolei, żeby nie zagmatwać.
Historia samochodu:
1.Przekręcona panewka w silniku 2.0 silver.
2.Swap na silnik 1.8 blacktop (posiadałem taki z rozbitego auta). Mechanik leń i partacz nie przełożył wiązki, tylko przelutowywał wtyczki...
3.Silnik przełożony, ale nie miał wolnych obrotów, gasł na skrzyżowaniach itd. (to co teraz, opiszę później).
4.Zapchał się smok i silnik przekręcony.
5.Swap u innego mechanika na sam słupek od 1.8 blacktop.
6.Brak wolnych obrotów - to co po pierwszym swapie.
Na czym polega brak wolnych obrotów? Już piszę.
Otóż. Gdy odpalam silnik i jest zimny, to na ssaniu chodzi cały ładnie. Gdy się silnik nagrzeje, to falują obroty od 500-1300. Gdy dodam gazu i puszczę, to obroty spadną do 0 i silnik zgaśnie (na rozgrzanym). Czasami mu się przytrafi i nie zgaśnie, tylko będzie falował.
Części z 2.0 silver :
-przepustnica z przepływką. (przepływka taka sama, więc nie ma znaczenia)
-Krokowy
-Komputer (ecu)
Co wg. Was to może być?
Komputer od 1.8 BT posiadam, ale posiada on immo i nie mam kluczyka. Jeden z elektroników powiedział mi, że ecu nie ma nic do gadania tutaj.
Przepustnicę z 1.8 BT podłączyłem (musialem przerobić wtyczkę) i samochód zachowywał się tak samo.
Poniżej załączam filmik problemu.
http://www.youtube.com/watch?v=W9oHIh02YK0&feature=youtu.be
Pozdrawiam.
Postaram się opisać wszystko po kolei, żeby nie zagmatwać.
Historia samochodu:
1.Przekręcona panewka w silniku 2.0 silver.
2.Swap na silnik 1.8 blacktop (posiadałem taki z rozbitego auta). Mechanik leń i partacz nie przełożył wiązki, tylko przelutowywał wtyczki...
3.Silnik przełożony, ale nie miał wolnych obrotów, gasł na skrzyżowaniach itd. (to co teraz, opiszę później).
4.Zapchał się smok i silnik przekręcony.
5.Swap u innego mechanika na sam słupek od 1.8 blacktop.
6.Brak wolnych obrotów - to co po pierwszym swapie.
Na czym polega brak wolnych obrotów? Już piszę.
Otóż. Gdy odpalam silnik i jest zimny, to na ssaniu chodzi cały ładnie. Gdy się silnik nagrzeje, to falują obroty od 500-1300. Gdy dodam gazu i puszczę, to obroty spadną do 0 i silnik zgaśnie (na rozgrzanym). Czasami mu się przytrafi i nie zgaśnie, tylko będzie falował.
Części z 2.0 silver :
-przepustnica z przepływką. (przepływka taka sama, więc nie ma znaczenia)
-Krokowy
-Komputer (ecu)
Co wg. Was to może być?
Komputer od 1.8 BT posiadam, ale posiada on immo i nie mam kluczyka. Jeden z elektroników powiedział mi, że ecu nie ma nic do gadania tutaj.
Przepustnicę z 1.8 BT podłączyłem (musialem przerobić wtyczkę) i samochód zachowywał się tak samo.
Poniżej załączam filmik problemu.
http://www.youtube.com/watch?v=W9oHIh02YK0&feature=youtu.be
Pozdrawiam.