V12
10-05-2007, 13:25
Witam
Postanowiłem w swoim eskorcie 1,6 16V wymienic uszczelnicze znam sie troche na tym wiec sie podjołem samemu ale ale po drodze pojawił sie wielki problem a mianowcie na srodku głowicy pomiędzy swiecami sa dwie sróby których niczym sie nie na odrkecic(jeszcze do tego Torx) miałem bardzo dobre klucze sila na kluczy dymametrycznym doszła do 250NM i oblechały sie zabki :fcp16 :fcp16 :fcp16 :fcp16 i teraz nie wiem co robic moze te sróby nie trzymaja głowicy tylka sa to jakies korki??????????normalnie szlag mnie trafia na to auto :573: :573: :573: dodam ze te sróby po bokach odkreciły sie tylko tez musiałem tam uzyc duzej siły 230NM czy tak mocno powinna byc głowica przykrecona???????????
Postanowiłem w swoim eskorcie 1,6 16V wymienic uszczelnicze znam sie troche na tym wiec sie podjołem samemu ale ale po drodze pojawił sie wielki problem a mianowcie na srodku głowicy pomiędzy swiecami sa dwie sróby których niczym sie nie na odrkecic(jeszcze do tego Torx) miałem bardzo dobre klucze sila na kluczy dymametrycznym doszła do 250NM i oblechały sie zabki :fcp16 :fcp16 :fcp16 :fcp16 i teraz nie wiem co robic moze te sróby nie trzymaja głowicy tylka sa to jakies korki??????????normalnie szlag mnie trafia na to auto :573: :573: :573: dodam ze te sróby po bokach odkreciły sie tylko tez musiałem tam uzyc duzej siły 230NM czy tak mocno powinna byc głowica przykrecona???????????