Zobacz pełną wersję : [MK5] na ciepłym silniku nieodpala


szawello
18-08-2008, 17:10
Zimny silnik kręci super.NAGRZANY-zatrzymam się zgaszę autko , wyjdę do sklepu po chlebek , wracam, wsiadam,wkładam kluczyk rozrusznik nawet nie tyknie,kontrolki palą się nie przygasają,pompa pracuje,rozrusznik sprawdzony jest ok.,czasami jak przestanie pracować wentylator ochłodzi go trochę to ruszy ,a jak nie to od 1godz do 4godz postoju . JAK ZAMONTOWAĆ ten dodatkowy kabel od rozrusznika do aku o którym piszecie na forum czy faktycznie pomorze.

mikeber
18-08-2008, 18:53
Ford ****o wort .
Sprzedaj i kup VW nie bedziesz mial takich banalnych problemów.
niestety to jest bolączka wyeksploatowanych silników szczególnie w mk5.
Kable musisz pociągnąć prosto z akumulatora - szczególnie (+) podpinasz pod aku z jednej strony, a z drugiej do + na rozruszniku.
Mase (-) lepiej wziąć z karoserii gdzieś np z podlużnicy czy coś.
Pamiętaj żeby przewody miały odpowiednią grubość - conajmniej 10mm przekroju.

kierowca
18-08-2008, 19:56
jezeli po przekreceniu kluczyka kontrolki nie przygasaja to znaczy ze rozrusznik nie dostaje pradu , sprawdz kostke stacyjki mozesz mniec wypalone lub zabrudzone styki .lub brak masy.lub skrzynka bezpiecz.

Rafał A.(antek)
20-08-2008, 00:08
albo dorzucic przekaznik rozuchowy.

szawello
20-08-2008, 05:46
Jak pomorze można te kable zostawić na stałe ?!?!?!?

Rafał A.(antek)
20-08-2008, 09:28
na stale przekaznik rozruchowy, jak pomoze.

szawello
15-10-2008, 18:13
Ford g... wort .
Sprzedaj i kup VW nie bedziesz mial takich banalnych problemów.
niestety to jest bolączka wyeksploatowanych silników szczególnie w mk5.
Kable musisz pociągnąć prosto z akumulatora - szczególnie (+) podpinasz pod aku z jednej strony, a z drugiej do + na rozruszniku.
Mase (-) lepiej wziąć z karoserii gdzieś np z podlużnicy czy coś.
Pamiętaj żeby przewody miały odpowiednią grubość - conajmniej 10mm przekroju.
pomogło dzięki