Zobacz pełną wersję : [Galaxy 1994-2000] Sonda Lambda


Arczik
16-11-2008, 10:05
Witam posiadam instalacje gazowa i nie mam podlaczonej sondy lambdy. I moje autko przy 4000 obr. zaczyna sie dusic tak jakby ktos chcial je rozkolysac. Mysle ze moze to byc przyvczyna nie podlaczonej sondy i komputer zle odczytuje parametry. No chyba ze przy sekwencji sie tego nie wymaga.
Otoz chce sprawdzic czy jak ja podlacze to sie moze cos poprawi. Problem w tym iz musze w ECU ustawic jakie parametry ma sonda
czy ma :0-1v
0-5v
5-0v
0.8-1.6v
lub szerokozakresowa
Jaki tym jest w silniku 2.0 z 95 roku i jaki kolor ma kabel sygnalowy do komputera(4 przewody)

motorek26
16-11-2008, 12:30
sonda ma 0-1V
2x biały podgrzewacz
1x szary zasilanie
1 x czarny masa

Anjko
16-11-2008, 16:51
lub szerokozakresowa

Szeroko-pasmowa to nie ta epoka.
Co do szarpania to mi to bardziej na przepływke wygląda (spróbuj przemyć).
A co do sondy to jak najbardziej powinna być sprawna i podłączona i z tego co mi wiadomo to sekwencja tez bierze sobie z niej dane tak wiec obecność gazu tu nic nie zmienia.

Arczik
16-11-2008, 21:27
CZyli rozumien ze wyjscia z ECU gazu mam podpiac pomiedzy szarym kabelkiem?
?

motorek26
16-11-2008, 21:39
dokładnie tak a nie miałes podpietego i gazownia ci śmigała :fcp9

Arczik
16-11-2008, 21:46
no smiga do predkosci 140 km. Montazysci twierdza ze nie trzeba bylo wtym systemie podpinac jej. Auto palilo 11 gazu wiec mysle ze jest to zadowalajace tylko ten maly osiag predkosci. Jutro powalczy z ta sonda i sprawdze czy cos sie poprawi

motorek26
16-11-2008, 21:48
jaka masz centralke sterującą od gazu??

Arczik
16-11-2008, 22:11
DTGAS komputer GT704S/08
do tego reduktor SGI Revo
Wtryski blue tech
Ogolnie nie ma co narzekac oprocz tego bledu przy 4000 obr.
Kalibracja instalacji nie pomogla wiec szukam innej przyczyny

motorek26
17-11-2008, 17:46
spróbuj wyczyścić przepływomierz
a na benzynie takie same objawy :fcp9
jak świece i przewody zapł. :fcp9

Arczik
05-12-2008, 23:59
Witam.
Moje problemy z instalacja gazowa dalej aktualne.
Sonde podlaczylem ale ona do poprawnego dzialania i tak nie jest potrzebna.
Ale problem jest w tym ze cewka zaplonowa daje zbyt duze zaklocenia.
I komputer z gazu zle odczytuje obroty silnika. Gazownik dzisiaj zmienil mi odczyt na druga cewke ale to nie pomoglo. Potrzebuje znaleźć sygnal obrotomierza prosto z komputera zatem mam goraca prosbe czy ktos posiada schemat pinow z ECU do silnika 2,0 95r bym mogl znalezc sygnal z obrotomierza