Zobacz pełną wersję : [Galaxy 1994-2000] problem z przednim zawieszeniem - coś wibruje
Wymieniłem oba łożyska przód,końcówkę drążka,sworzeń wahacza i łącznik stabilizatora imam problem.Stuki ustały ale pojawiły się dziwne wibracje jakby opony biły.Dzisiaj wymieniłem je na nowe problem pozostał.Nie wiem co to może być.
moze przeguby i polosie nalezalo by jeszcze sprawdzic-uzupelnij profil
przeguby bez luzu półosie też nie wiem czy guma mcphersona może mieć na to wpływ
subratri 21-05-2009, 21:20 kolego, przede wszystkim proszę uzupełnić profil (http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=63053) bo nawet nie wiemy czym jeździsz.
przepraszam pierwszy raz zakładam temat.Jestem z mikołajek.Ford Galaxy 98r.silnik 2.3lpg
subratri 21-05-2009, 21:28 fajnie, tylko umieść te informacje w profilu, wiemy że pierwszy raz :) to widać po ilości postów :)) Wchodzisz w panel użytkownika (u góry na pasku) i tam edytujesz profil.
po wizycie w kolejnym warsztacie okazało się że to przegub wewnętrzny prawy niewiem tylko czy można dostać sam przegub czy całą półoś.może ktoś już to wymieniał
po wymianie przegubu wewnętrznego nadal huczy chyba jakieś łożyska w skrzyni może ktoś już wymieniał ,jaki koszt
dkdaniel 28-05-2009, 06:46 przede wszystkim zmien mechanika ! co to za mechanior , ktory wymienia wszystko na czuja bo " moze to bedzie to?"
U mnie podobnie,coś stuka lekko przy skręcie w prawo i jak hamuje to w ostatniej fazie słysze jakby "pękanie".Na szarpakach typek stwierdził: 2 przeguby(lewy i prawy zew)sworznie wachaczy i jakieś łożysko na półosi...to możliwe że aż tyle?Stuki są delikatne i tylko przy skręcie w prawo i jak hamuje....co myślicie?
darabont 28-05-2009, 13:36 ja mam to samo.Myślałem że to łączniki stabilizatora,ale po wymianie dalej słychać pukanie.Kupiłem drążek kierowniczy (nie końcówka),myślę że to na tym słychać pukanie.Ewentualnie luz na przekładni,ale wolę zacząć od części wymiennych (troszkę boję się regulować przekładnię).Nazbierało mi się troszkę części,muszę zabrać się za wymianę:przegub lewy zewnętrzny,amortyzatory no i drążek,tylko czasu brak.
Ja u siebie końcówki drążka wcześniej zmieniałem,w przyszłym tygodniu zmienie przegub i zobacze co bedzie...
darabont 28-05-2009, 14:48 No właśnie nie końcówka drążka tylko drążek.
dziś pojechałem do innego mechanika tj. stacji bosh service i po oględzinach i krótkiej przejażdżce padło na łożysko które było wymienione rok temu po wymianie na lepszej jakości łożyska nastąpiła upragniona cisza .nie dajcie się zwieść tańszym częściom to tyko pozory które wykończą wam nerwy
Darabont:Ile Cie kosztował drążek? Na cześciach nie wolno oszczędzać...
Przemek_PC 29-05-2009, 10:08 grzeho7, łożysko, super ale które? Wiem że to co rok temu wymieniałeś ale jakie to łożysko tzn. łożysko czego, producent starego i nowego i ceny. Takie informacje pomogą innym.
a inne pytanie wywarzałeś koła??? sprawdź opony?
darabont 30-05-2009, 15:13 drążek lamfordera 160 zł.Wcześniej było wstawione coś za 40zł i dlatego myślę że to będzie przyczyną.Rok temu musiałem wymienić wszystko bo kobietka uderzyła w koło w zaparkowany samochód no i na tej jednej rzeczy "przyoszczędziłem".Wszystko inne firmy TRW.
to było łożysko lewego koła wymienione rok temu cena 150 pln nie pamiętam marki nowe kager cena 250+robocizna.Kóla wyważane.Okazało się że stare łożysko było nie samowicie wyrobione i od niego były wibracje.Zmieniłem od wczoraj mechanika nie opłaca się oszczędzać na częściach
Przemek_PC 30-05-2009, 21:31 Powiem inaczej, nie stać nas na kupowanie tanich części.
U mnie podobnie,coś stuka lekko przy skręcie w prawo i jak hamuje to w ostatniej fazie słysze jakby "pękanie".Na szarpakach typek stwierdził: 2 przeguby(lewy i prawy zew)sworznie wachaczy i jakieś łożysko na półosi...to możliwe że aż tyle?Stuki są delikatne i tylko przy skręcie w prawo i jak hamuje....co myślicie?
Kolego, ja to już przerabiałem - rozbieraj prawą półoś + podporę i półoś wewnętrzną czy jak ją zwać - jak to trafia szlag - 1300zł części,,,, mi się zrąbało w drodze... auto stop - koniec jazdy.. Ponoć to taka wada...
subratri 31-05-2009, 08:11 makisek http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=63053
Kolego, ja to już przerabiałem - rozbieraj prawą półoś + podporę i półoś wewnętrzną czy jak ją zwać - jak to trafia szlag - 1300zł części,,,, mi się zrąbało w drodze... auto stop - koniec jazdy.. Ponoć to taka wada...
A jakie miałeś objawy,takie jak ja?U mnie lekko stuka w prawo jak sie skręca i czasem przy hamowaniu...
A jakie miałeś objawy,takie jak ja?U mnie lekko stuka w prawo jak sie skręca i czasem przy hamowaniu...
Był delikatny stuk, także odczuwalny przy ruszaniu,,,,
U mnie przy ruszaniu cisza,tylko przy skręcie w prawo cos słychać.
darabont 03-06-2009, 19:29 No i po wymianie.Wymieniłem amorki i drążek kierowniczy.Pukania już nie ma.Teraz nie wiem czy to była wina amortyzatorów czy drążka ,ale na pewno nie przegubu wewnętrznego (na szczęście).I jeszcze jedno,kupiłem amortyzatory KAMOKA (czeskie).Były tydzień temu po 110zł za szt.,teraz 165,ale myślę że można utargować.Kupił bym inne,gdyby nie to że kolega ma założone w vectrze i bardzo sobie chwali.Z racji że tym samochodzikiem będę jeździł jeszcze max 2 lata nie inwestowałem w markowe.2 lata gwarancji,szybka- darmowa przesyłka no i ta cena przeważyły.Po wymianie pojechałem na ustawienie geometrii i przy okazji sprawdziłem amorki-80% sprawności i 0% różnicy.Podobno na markowych często zdarzają się różnice rzędu 15-20%,dlatego wynik jest zadowalający.Zobaczymy w praktyce.Dla zainteresowanych stronka sklepu: http://www.kamoka.pl/
|
|