MAX1910
24-05-2009, 20:30
Witam .mam problem z wyrzucaniem płynu przez zbiornik wyrównawczy a obiaw mam taki że przy spokojnej jezdzie nic sie nie dzieje temp wacha sie miedzy 'R' ale jak tylko go przegonie to do pieciu minut mam już płyn wywalony ,ale wąż od chlodnicy na górze jest gorący a na dole chłodnawy a chlodnica ciepła i nie zawsze bo ostatnio oba te weze byly ciepłe raz tak raz tak,dzisiaj podłączyłem VAGA i go przegoniłem po a-4 do 120 km nic temp wskazywala 95stopni i jak przyspieszałem tak do 160 km temp wzrastała po malu az do 114 stopni i tak mysle ze go wywala jak jest literka 'M'ok 103 stopnie , mam zrobione diody na wentylator zeby kontrolowac czy sie zalancza I NIC wcale przy tej temp sie nie załonczył nawet gdy zaloncze[wentylator] recznie to i tak nic to niedaje .Wymienilem pompe termostat , i niewiem czy czujnik zalonczania wentylatorów nie wymienic i jeszcze korek a jak to niepomoze to klapa napewno juz uszczelka .Oleju nie przybywa i stan plynu tez jest ok dopuki nie wywali,Szukam dobrego mechanika zeby to dobrze zdjagnozował a nie metoda prób z oklicy RYBNIKA ....Czekam na jakies odpowiedzi DZIEKI
[B]Dodano:
Teraz jeszcze raz sie przejechałem i odziwo załonczył sie 1 wszy bieg wentylatora jak sie zatrzymałem i nie gasiłem auta CUD ALE PRZEWODY BYŁY TWARDE A PRZEWÓD GORNY GORACY A DOLNY ZIMNY,I JAK ODKRECE NA CIEPŁYM KOREK TO PŁYN MOMENTALNIE ROSNIE A W GÓRNYM PRZEWODZIE NIECZUC WOGULE płynu jak był by pusty ,i jeszcze przy odkreconym korku jak przygazuje to płyn sie chowa a jak sie niegazuje to wzrasta czy tak jest dobrze ?
[B]Dodano:
Teraz jeszcze raz sie przejechałem i odziwo załonczył sie 1 wszy bieg wentylatora jak sie zatrzymałem i nie gasiłem auta CUD ALE PRZEWODY BYŁY TWARDE A PRZEWÓD GORNY GORACY A DOLNY ZIMNY,I JAK ODKRECE NA CIEPŁYM KOREK TO PŁYN MOMENTALNIE ROSNIE A W GÓRNYM PRZEWODZIE NIECZUC WOGULE płynu jak był by pusty ,i jeszcze przy odkreconym korku jak przygazuje to płyn sie chowa a jak sie niegazuje to wzrasta czy tak jest dobrze ?