Zobacz pełną wersję : [Galaxy 1994-2000] awaria nie wiem czego?
maniek019 07-06-2009, 11:47 witam
wczoraj sie stal przykry przypadek z moim fordem
w czasie jazdy silnik jakby zszedl z obrotow na moment i nie chcial powrocic, az wkoncu powrocil ale na NAJwyzsze obroty, nie reagowal na nic,nie chial sie zgasic kluczykiem, poprostu NIC ,a z ruy wydechowej czarny dym jakby palil sie samochod, zakopcilo cala ulice nagle auto zgaslo. okazalo sie ze spalil CALY olej z silnika, dodatkowo rozladowal sie akumulator.
co pdejzewacie za przyczyne?
najlepiej zeby wypowiedzial sie ktos z podobnym przypadkiem bo jest to bardzo dziwne
pzdrawiam i dzieki
motorek26 07-06-2009, 12:15 uzupełnij profil bo nawet nie wiadomo jaki masz tam silnik nikt tutaj wróżką nie jest
subratri 07-06-2009, 13:22 i proszę poprawić temat zgodnie z regulaminem.
Pewnie diesel bo objawy typowe dla diesla ( szczegolnie w lagunach to byla plaga) -poszlo uszczelnienie na turbinie i olej zostal wpompowany w dolot.Jak takie cos sie stanie i silnik wejdzie na wysokie obroty nie reagujac na wylaczenie zaplonu nalezy natychmiast zatrzymac sie i wrzucic wysoki bieg i puscic sprzeglo duszac silnik , inaczej z silnika zostaje zlom.
sworacz37 07-06-2009, 17:27 przez odpowietrzenie pokrywy zaworów olej dostał się do filtra powietrza i z powietrzem z powrotem na tłoki i tak aż skończy się olej . Silnik pewnie do wymiany .
serwisrr 07-06-2009, 22:16 Pewnie tdi i cały olej poprzez turbine gdzieś w wydechu trza szukać ale ten akumulator .................normalnie frapujące...
Pozdrawiam wszystkich !!!
Michał Rzybis 22-06-2009, 09:34 Przyjacielu padła Ci turbina. Trzeba ją wymienić koszt turbiny to od 500 do 1300 w zależności od zakładu.
koszt turbiny to od 500 do 1300 w zależności od zakładu.
Nowej za tyle nie kupisz w życiu,a używke za 600zł można ale grom wie co to jest i jak długo pochodzi,lepiej zregenerować - koszt 800zł brutto za wszystko.
Pewnie turbo padło tak jak mówią koledzy .
Kolego a jak sprawdzałeś ten rozładowany akumulator , jakimś miernikiem czy poprostu stwierdziłeś to po tym , że silnik ciężko kręci .
Jeśli to drugie to masz pewnie silnik zatarty a nie słaby akumulator .
maniek019 27-06-2009, 14:55 akumulator padl nie chce sie ladowac wogole (moze jakies zwarcie sie zrobilo). kawalek turbiny znalazlem w katalizatorze :) hehe
kupilem turbine po renowacji, jak nowka z gwarancja, dalem 900 zl, ojciec ja wlasnie zaklada i wszystko sie okaze co do silnika, mam nadziee ze jest w porzadku.
dzieki za podpowiedzi przydaly sie bardzo
pozdrawiam
Daj znać jak z nową turbiną.
akumulator padlA może silnik już się zatarł i rozrusznik nie może go obrócić.
maniek019 03-07-2009, 20:43 witam
heh przykry przypadek az mi lezka poszla :(. nowa turbina, chodzila jak szalona gwizd jak w tirze :), az tu znowu pech... chodzila 4 dni, i znowu to samo (zalamka), sa podejrzenia ze cos ze starej turbiny zostalo w przewodach i wpadlo do nowej, lub ze poprostu dostalem zle zlozona nowke... pierwsze raczej odpada prawda? bo nie wierze ze przy takim cisnieniu dopiero po 4 dniach cos by do niej trafilo... ale nic, jade do goscia w niedziele i si wszystko okaze.
z silnikiem jest wszystko OK, nie zatarl sie i wogole wszystko chodzi jak sie nalezy, a akumulator poszedl na gwarancje... odezwe sie jak to wszytko sie rozstrzygnie.
n owicjusz 04-07-2009, 13:33 Niektorzy maja szczescie!
Uzupelnij profil!
Napisz co z ta druga turbawka?
|