freindl
18-06-2009, 08:55
Witajcie!
Mam problem jak w temacie tzn. podczas jazdy włączam kierunkowskaz w prawo i niby wszystko jest w porządku, do czasu gdy nie powrócę z dźwignią do położenia neutralnego. Wtedy prawy kierunkowskaz zaczyna świecić ciągle i nie ma reguły jak go wyłączyć. Czasami wyłacza się sam, czasami pomaga włączenie przeciwnego kierunku, czasami pomaga błyśniecie awaryjnymi.
Podobne objawy uwidaczniaja się podczas zamykania centralnego zamka. Tzn. podczas zamykania kieunkowskazy błyskają 2x i po tym cała prawa strona zostaje zapalona. Tutaj też nie ma reguły, że zawsze, ale zdarza się to coraz częściej. Pomaga kilkukrotne otwarcie/zamknięcie auta.
Wykluczam raczej zarówki, przełącznik w kierownicy oraz włącznik swiateł awaryjnych. Pozostaje przekaźnik, który chyba w moim modelu (Alhambra 2002) jest wlutowany do płytki elektronicznej. Czy taki przekaźnik da się dokupić?
Aha, VAG pokazuje błąd 968 Kierunkowskaz prawy zwarcie do plusa
Czy macie jakis pomysł, co mógłbym sprawdzić jeszcze własnymi rękami? A może znacie kogoś biegłego w tym temacie elektryka samochodowego z Krakowa?
POMOCY!
Mam problem jak w temacie tzn. podczas jazdy włączam kierunkowskaz w prawo i niby wszystko jest w porządku, do czasu gdy nie powrócę z dźwignią do położenia neutralnego. Wtedy prawy kierunkowskaz zaczyna świecić ciągle i nie ma reguły jak go wyłączyć. Czasami wyłacza się sam, czasami pomaga włączenie przeciwnego kierunku, czasami pomaga błyśniecie awaryjnymi.
Podobne objawy uwidaczniaja się podczas zamykania centralnego zamka. Tzn. podczas zamykania kieunkowskazy błyskają 2x i po tym cała prawa strona zostaje zapalona. Tutaj też nie ma reguły, że zawsze, ale zdarza się to coraz częściej. Pomaga kilkukrotne otwarcie/zamknięcie auta.
Wykluczam raczej zarówki, przełącznik w kierownicy oraz włącznik swiateł awaryjnych. Pozostaje przekaźnik, który chyba w moim modelu (Alhambra 2002) jest wlutowany do płytki elektronicznej. Czy taki przekaźnik da się dokupić?
Aha, VAG pokazuje błąd 968 Kierunkowskaz prawy zwarcie do plusa
Czy macie jakis pomysł, co mógłbym sprawdzić jeszcze własnymi rękami? A może znacie kogoś biegłego w tym temacie elektryka samochodowego z Krakowa?
POMOCY!