Zobacz pełną wersję : [Galaxy 1994-2000] Rano po odpaleniu piski pod maską


Waldi7
22-06-2009, 21:15
Co to może być. Już parę razy się zdarzyło, że rano po odpaleniu pod maska popiskuje. Nie wiem czy to może pasek? Po poru minutach mija i dopiero na drugi lub trzeci dzień znowu.
Wybieram się do Bułgarii i obawiam się ,ze coś padnie w drodze.

tomi98
22-06-2009, 21:26
u mnie też było słychać rano - profilaktycznie wymieniłem i spokój

Waldi7
22-06-2009, 22:47
u mnie też było słychać rano - profilaktycznie wymieniłem i spokój

Co wymieniłeś ? ...samochód

feliks
22-06-2009, 22:51
wymienił pasek

RafałB
23-06-2009, 09:30
Pasek klinowy,jak nie pomaga to cos przy nim,rolka,sprzęgiełko...

dami17
23-06-2009, 09:53
Ja też mam piski po odpaleniu auta ,przeważnie jak jest zimno na dworze albo jak jest wilgotno .
Pojawiło się to u mnie po założeniu nowego paska i rolki , jeżdżę tak od roku i nic się nie dzieje .
Raczej nie ma się czym przejmować ;)

nikilauda
23-06-2009, 10:05
U mnie też czasami rano popiskuje. Wszystkie paski były 15 000 tys. temu wymieniane. Przed daleką podróżą radziłbym jednak podjechać do zaufanego mechanika i może niech dokonać jakieś regulacji napięcia paska. Pisk wynika ze ślizgania i dobrze to na pewno zlikwidować.

RafałB
23-06-2009, 10:11
U mnie popiskuje lekko jak klima chodzi,a rolka i pasek nowe.

Jarek G.
23-06-2009, 13:13
Raczej nie ma się czym przejmować

Raczej nie należy tego bagatelizować, tylko sprawdzić co piszczy. Pół biedy gdy jest to np. rolka napinająca, ale może to być też łożysko alternatora - a to jest już powód do zmartwienia.:(

Taayo
23-06-2009, 16:50