Grzechu_Bydg
04-07-2009, 15:33
Kupiłem wczoraj escorta MK7 1.4 z 1995 roku, 140000 przebiegu, od znajomego. Wszystko pięknie, tylko jest problem z obrotkiem i licznikiem
W obrotomierzu zauważyłem pewne skoki po dodaniu gazu, np mam 2000 obr/min dodam gazu i nic się nie zmienia, a po chwili jest skok na 2500 obr/min. Nie dzieje się to płyninie tylko w stylu wskazówki sekundowej w zegarku - skokami. Czasem też przekłamuje o jakieś 500 obrotów na minutę.
Co to może być i jak to naprawić?
W liczniku drga mi wskazówka prędkościomierza, nie wiem czy to normalne, bo wcześniej jeździłem seatem Toledo z 1992 roku i nic takiego nie było. Nie przeszkadza to w jeździe, ale trochę irytuje.
Czasem jest tak że dioda od kierunkowskazu blokuje się i świeci ciągle, z kierunkami też tak się dzieje, czy to wina przekaźnika?
Proszę o pomoc, z góry dzięki.
W obrotomierzu zauważyłem pewne skoki po dodaniu gazu, np mam 2000 obr/min dodam gazu i nic się nie zmienia, a po chwili jest skok na 2500 obr/min. Nie dzieje się to płyninie tylko w stylu wskazówki sekundowej w zegarku - skokami. Czasem też przekłamuje o jakieś 500 obrotów na minutę.
Co to może być i jak to naprawić?
W liczniku drga mi wskazówka prędkościomierza, nie wiem czy to normalne, bo wcześniej jeździłem seatem Toledo z 1992 roku i nic takiego nie było. Nie przeszkadza to w jeździe, ale trochę irytuje.
Czasem jest tak że dioda od kierunkowskazu blokuje się i świeci ciągle, z kierunkami też tak się dzieje, czy to wina przekaźnika?
Proszę o pomoc, z góry dzięki.