Ygnacy
12-07-2009, 22:59
Witam,
Przy wolnej jeździe, a w zasadzie przy toczeniu się w korkach ściąga mi samochodzik w lewo.
Dodatkowe obserwacje :
- Przy normalnej prędkości :40+ ściaganie ustaje, moge puścić kierownicę, hamować (również bardzo ostro), przyspieszać i jedzie prosto.
Pozostałe obserwację przy wolnej jeździe
- Skręce w prawo, delikatnie lub ostro kierownica szybko wraca do stanu prostego a potem skręca w lewo
- Skręce w lewo, kierownica raczej niechetnie wraca na swoją pozycję (przy szybkiej jeździe wraca tak samo szybko z obydwu stron)
- Po zamianie kół przód-tył to samo.
Miałem delikatnie pęknięta tylną lewą spręzynę(0,75 zwoja), wiec obydwie wymienione - ściąganie nie ustało.
Były delikatne luzy na tylnych łącznikach, obydwa wymienione - ściąganie nie ustało.
Po tych zabiegach zawieszenie nie ma żadnych luzów.
Geometria sprawdzona, ciśnienie równe
Jakies pomysły gdzie szukać przyczyny?
--
Pozdrawiam
Przy wolnej jeździe, a w zasadzie przy toczeniu się w korkach ściąga mi samochodzik w lewo.
Dodatkowe obserwacje :
- Przy normalnej prędkości :40+ ściaganie ustaje, moge puścić kierownicę, hamować (również bardzo ostro), przyspieszać i jedzie prosto.
Pozostałe obserwację przy wolnej jeździe
- Skręce w prawo, delikatnie lub ostro kierownica szybko wraca do stanu prostego a potem skręca w lewo
- Skręce w lewo, kierownica raczej niechetnie wraca na swoją pozycję (przy szybkiej jeździe wraca tak samo szybko z obydwu stron)
- Po zamianie kół przód-tył to samo.
Miałem delikatnie pęknięta tylną lewą spręzynę(0,75 zwoja), wiec obydwie wymienione - ściąganie nie ustało.
Były delikatne luzy na tylnych łącznikach, obydwa wymienione - ściąganie nie ustało.
Po tych zabiegach zawieszenie nie ma żadnych luzów.
Geometria sprawdzona, ciśnienie równe
Jakies pomysły gdzie szukać przyczyny?
--
Pozdrawiam