Witam.
Mam problem z obrotomierzem, po odpaleniu silnika skacze na około 3100 obr/min i tak stoi.
Na zmianę obrotów reaguje w zakresie +/- 100 niezależnie od faktycznych obrotów silnika (850 - 4500). Co może byc przyczyną, sam obrotomierz, czy może niedocierający sygnał z edsiIV (przerwany, zaśniedziały przewód).
Jakieś sugestie??
na 90% zasniedzialy przewod jak w wiekszosci przypadkow
Ale w którym miejscy, przy edisIV?? - raczej nie bo pryskalem już WD Kontaktem. :(
nie wiem jak Ci to wytlumaczyc. znajdz przewod od obrotomierza, i sprawdz w ktorym miejscu w skrzyni wchodzi. w kazdym badz razie poloz sie pod autem i szukaj. nie pamietam dokladnie gdzie to bylo a w ksiazce niejasno opisane jest
moze cos znajdziesz
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=394339&highlight=obrotomierz+diesel&sid=fc12a733de6a6f0559af59d145b57d60
W skrzyni biegów - przewód od obrotomierza?? Sygnał przecież zbiera z cewki zapłonowej trzeci kabelek.
corneliusab
16-07-2009, 09:35
Sie chyba koledze z VSS-em pomylilo:) Sprawdz od razu czy przypadkiem nie ma zimnych lutow skrzynka bezpiecznikowa.
Pozdrawiam
Fakt skrzynki nie sprawdzałem.
W bezpiecznikach wszystko OK - tak mi się wydaje.
Jutro spróbuję podpiąć inne zegary ze szrotu.
Niestety nadal to samo. Na innych zegarach bez zmian, tak więc pozostaje mi pociągnąć nowy kabelek sygnałowy.
Maciej78
28-07-2009, 19:47
Mam podobny problem z tym ze latem jak się nagrzeje to obrotomierz działa. A skąd pociągnąć ten kabelek?
corneliusab
28-07-2009, 19:53
W benzynie od cewki, w dieslu od altka i popraw swoj profil bo nie wiadomo co kolega ma i co pod maska ma:)
Pozdrawiam
Maciej78
28-07-2009, 20:00
Już poprawiłem. Nawet nie zauważyłem że nie mam uzupełnionego profilu.
Mam podobny problem z tym ze latem jak się nagrzeje to obrotomierz działa. A skąd pociągnąć ten kabelek?
Witam, u mnie latem jak się auto nagrzeje to obrotomierz jest na zerze, a jak wystygnie to działa normalnie, to co będzie przyczyną?