Zobacz pełną wersję : [Mondeo 2000-2007] szarpanie


Morfeuszziele
18-07-2009, 13:02
Witam ostatnio pisałem o szarpaniu przy przyspieszaniu wymieniłem cewke zapłonową i objaw uspokoił sie na tydzien i dzisiaj na nowo i coraz gorzej samochód nie przyspiesza . wybija mu jeden cylinder i chodzi na trzech tak jak wczesniej i oczywiscie zadem mechanik nie wie co zrobic moze ktos z was mi pomoze.Wiem ze nie jestem sam z tym problemem. Moze to jest jakas wada fabryczna ale prezeciez wszystko sie da naprawic.

krzysiekj1990
18-07-2009, 13:12
Ja zmienilem kolego swiece przewody cewke szarpanie troszke mniejsze ale teraz mam plywanie na wolnych obrotach nie wiem od czego a najgorsze jest to ze po odpaleniu na mondziaka nie moge nnim ruszyc normalnie jak by sie dlawil obroty spadaja i gasnie musze go gazowac dopiero zalapuje i nikt nie moze mi pomoc :(
POZDRAWIAM

Wojtek
18-07-2009, 19:32
Sie ma .
A podłączałeś pod komputer ? Jeżeli tak , to nie pokazał żadnego błędu ?

krzysiekj1990
18-07-2009, 19:43
Jezeli chodzi o mnie to check sie zaswieca i kompie pokazuje ze cewka ale cewka nowka motorcraftu i jest to samo juz nie mam pomyslu :( POZDRAWIAM

radex
18-07-2009, 23:00
...

dariuszk24
18-07-2009, 23:14
jestem ciekaw czy pomyslal ktos o sprawdzeniu luzow na zaworach,kazdy samochod z malym lub zerowym luzem zaworowym traci moc ,moga tez wystapic objawy szarpania i grozi to wypaleniem gniazd zaworowych .
druga sprawa czy kolega Morfeuszziele sprawdzil klapki w kolektorze dolotowym czy ktoras sie nie urwala i nie blokuje dolotu badz nie znajduje sie w cylindrze .Pytam o to bo Morfeuszziele
nic o tym nie pisze .samochod z 2001 bankowo musi miec zrobiona regulacje luzow .
mysle ze to bedzie bezposrednia przyczyna dopuki silnik jest zimny to jescze jak cie pujdzie ,ale ze wzrostem temp.trzonki zaworowe ulegaja wydluzeniu i mozliwe ze silnik nie trzyma kompresji ,bo zawory na tym garze sa nieszczelne.
a swoja strona zadam pytanie czy jakikolwiek komputer wyswietli blad ze zawory nie maja luzow ,lub luz jest za maly???

Morfeuszziele
19-07-2009, 06:50
Sie ma .
A podłączałeś pod komputer ? Jeżeli tak , to nie pokazał żadnego błędu ?

podłaczyłem pod komputer i pokazuje ze wypada jeden cylinder ale po wymianie cewki objaw prawie ustał i teraz na nowo .Nikt nie wie dlaczego ten cylinder wyskakuje

Morfeuszziele
19-07-2009, 06:54
jestem ciekaw czy pomyslal ktos o sprawdzeniu luzow na zaworach,kazdy samochod z malym lub zerowym luzem zaworowym traci moc ,moga tez wystapic objawy szarpania i grozi to wypaleniem gniazd zaworowych .
druga sprawa czy kolega Morfeuszziele sprawdzil klapki w kolektorze dolotowym czy ktoras sie nie urwala i nie blokuje dolotu badz nie znajduje sie w cylindrze .Pytam o to bo Morfeuszziele
nic o tym nie pisze .samochod z 2001 bankowo musi miec zrobiona regulacje luzow .
mysle ze to bedzie bezposrednia przyczyna dopuki silnik jest zimny to jescze jak cie pujdzie ,ale ze wzrostem temp.trzonki zaworowe ulegaja wydluzeniu i mozliwe ze silnik nie trzyma kompresji ,bo zawory na tym garze sa nieszczelne.
a swoja strona zadam pytanie czy jakikolwiek komputer wyswietli blad ze zawory nie maja luzow ,lub luz jest za maly???

Witam na zadnym komputerze nie wyswietlil sie bład o zaworach

krzysiekj1990
19-07-2009, 09:23
Jezdzilem na diagnostyke za kazdym razem i nic z zaworami nie pokazywalo Dodam ze check servis moge skasowac przez odlaczenie aku i na 2-3 dni jest spokoj Juz nie mam sily:( POZDRAWIAM