Langi_84
04-08-2009, 07:32
Witam
Jak w temacie. Wczoraj wymyśliłem, że wyczyszczę w aucie EGR i kolektor dolotowy.
Oba elementy zostały wyczyszczone. Wszystko poskładane, pierwsze odpalenie: trochę nierówno pracował, ale przez 1-2 sek.
Dzisiaj rano jadąc do pracy stwierdziłem, że auto jest wyraźnie słabsze przy przyspieszaniu oraz bardziej dymi.
Ruszając lub przyspieszając czuć jakby się lekko dławił, ale nic nie szarpie, wcześniej po. ok 1500-1700 obr wgniatało w fotel, teraz jest jakby równo "ciągnął" w całym zakresie.
Wyczytałem, że może nie działa sterowanie łopatkami tubiny? Może, coś źle podłączyłem (albo coś nieświadomie odłączyłem), tzn. podciśnienie od sterowania łopatkami?
Auto: Mondeo MK3 TDCi 130KM 2005r.
Macie jakieś sugestie?
Jak w temacie. Wczoraj wymyśliłem, że wyczyszczę w aucie EGR i kolektor dolotowy.
Oba elementy zostały wyczyszczone. Wszystko poskładane, pierwsze odpalenie: trochę nierówno pracował, ale przez 1-2 sek.
Dzisiaj rano jadąc do pracy stwierdziłem, że auto jest wyraźnie słabsze przy przyspieszaniu oraz bardziej dymi.
Ruszając lub przyspieszając czuć jakby się lekko dławił, ale nic nie szarpie, wcześniej po. ok 1500-1700 obr wgniatało w fotel, teraz jest jakby równo "ciągnął" w całym zakresie.
Wyczytałem, że może nie działa sterowanie łopatkami tubiny? Może, coś źle podłączyłem (albo coś nieświadomie odłączyłem), tzn. podciśnienie od sterowania łopatkami?
Auto: Mondeo MK3 TDCi 130KM 2005r.
Macie jakieś sugestie?