aron20000
27-04-2010, 08:58
Witam chciałbym się dowiedzieć czy silnik jak w temacie posiada dwa czujniki temperatury, czy jeden. Przejrzałem chyba ze 30 tematów na ten temat i nigdzie nie mogę tego znaleźć, akurat do tego silnika. Jeden jest doskonale widoczny i znajduje się na obudowie termostatu, tutaj jest widoczny:
http://img265.imageshack.us/img265/7083/aaaaaaaab.th.jpg (http://img265.imageshack.us/i/aaaaaaaab.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Czy w tym silniku jest tylko jeden czujnik, który odpowiada za wszystko tzn. wskazanie na desce, sygnał do komputera i za załączanie wentylatorów. Czy może jest gdzieś drugi czujnik? Auto chodzi super, tylko od czasu do czasu potrafi na światłach zacząć przerywać i zgaśnie. Odpalenie możliwe po ok. 10min. Odczytałem błędy wyrzuca coś takiego:
556, 116, 118, 521
Dodam że po przekręceniu stacyjki pompka paliwa pracuje ciągle, nie rozłącza się po paru sekundach, na zapłonie pracuje cały czas. Po uruchomieniu również, ale akurat to chyba normalne.
Czy krokowy może dawać takie objawy czy raczej objawy byłyby ciągłe, a nie pojawiające sie od czasu do czasu. Gdzieś czytałem, że może być tego przyczyną impulsator przy lince prędkościomierza. Tu zacytuję: "Który niby odpowiada za wyłączanie ssania po ruszeniu", ale sam nie wiem czy faktycznie do tego służy, wydaje mi się to trochę wątpliwe. Może ktoś wie za co on właściwie odpowiada, bo przecież do wskazywania prędkości jest linka?
http://img265.imageshack.us/img265/7083/aaaaaaaab.th.jpg (http://img265.imageshack.us/i/aaaaaaaab.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Czy w tym silniku jest tylko jeden czujnik, który odpowiada za wszystko tzn. wskazanie na desce, sygnał do komputera i za załączanie wentylatorów. Czy może jest gdzieś drugi czujnik? Auto chodzi super, tylko od czasu do czasu potrafi na światłach zacząć przerywać i zgaśnie. Odpalenie możliwe po ok. 10min. Odczytałem błędy wyrzuca coś takiego:
556, 116, 118, 521
Dodam że po przekręceniu stacyjki pompka paliwa pracuje ciągle, nie rozłącza się po paru sekundach, na zapłonie pracuje cały czas. Po uruchomieniu również, ale akurat to chyba normalne.
Czy krokowy może dawać takie objawy czy raczej objawy byłyby ciągłe, a nie pojawiające sie od czasu do czasu. Gdzieś czytałem, że może być tego przyczyną impulsator przy lince prędkościomierza. Tu zacytuję: "Który niby odpowiada za wyłączanie ssania po ruszeniu", ale sam nie wiem czy faktycznie do tego służy, wydaje mi się to trochę wątpliwe. Może ktoś wie za co on właściwie odpowiada, bo przecież do wskazywania prędkości jest linka?