Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford C-MAX (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=120)
-   -   [C-MAX 2003-2007] Jak sie nazywa ta część ? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=84734)

PYRA 27-11-2009 00:00

Jak sie nazywa ta część ?
 
3 załącznik(i)
Witam !
Pewnie moje pytanie spowoduje pobłażliwy uśmiech na nie których twarzach ale jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodową a forum mamy po to by się uświadamiać :)
Zajrzałem wczoraj pod maskę i zauważyłem poluzowany wąż. Na jego końcu znajduje się plastikowy uchwyt z dwoma "uszami". Jedno z nich jest pęknięte i pewnie dlatego się rozłączyło. Zajrzałem pod maskę dlatego, że poczułem ostatnio w aucie zapach przepalonego oleju lub tp. Myślałem, że to może przepocone wtryski lub uszkodzony wydech bo kiedyś o tym czytałem na forum. Ale wtryski suche i wydech tez ok. Wąż ten łączy się m.in. z wężem od filtra powietrza. Czy ktoś z was może wie jak się nazywa fachowo ten plastik ? Chciałbym kuknąć na allegro lub popytać w sklepie bez wyciągania sprzedawcy pod moją maską więc muszę się jakoś "wygęgać" :)
POZDRAWIAM

P.S. Sorki za jakość zdjęć, komórka.

abinet 27-11-2009 06:47

Odp: Jak sie nazywa ta część ?
 
Witaj.Szkoda kasy na ten wąż (jest to kruciec łączący odme z wlotem pomiędzy turbiną a filtrem powietrza)jeśli zachowały się resztki tych zapinek to wystarczy odpowiedniej długości opaska zaciskowa i tyle.

Rolo28 27-11-2009 09:45

Odp: Jak sie nazywa ta część ?
 
Witam a co ty chcesz tam tą opaską zaciskać plastik ja tam owinąłem to taśmą izolacyjną i na razie siedzi a wcześniej kleiłem a i tak się połamało lepiej owinąć

PYRA 27-11-2009 10:29

Odp: Jak sie nazywa ta część ?
 
Hej !
Na razie zacisnąłem opaską ale musze wymienić ten kruciec ( on jest chyba wyjmowany z tego węża ) bo w przypadku sprzedaży auta musi to przecież być sprawne.

merchel 27-11-2009 10:49

Odp: Jak sie nazywa ta część ?
 
Cytat: