Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Kosmetyka samochodowa (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=181)
-   -   Po czym poznać , że oddałem auto do profesjonalistów ? (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=225110)

Wojtek 20-05-2015 23:11

Po czym poznać , że oddałem auto do profesjonalistów ?
 
Sie ma.

Noszę się z zamiarem oddania swojego busa na renowację lakieru.
Auto ma 4 lata i z tego co wiem nigdy nie miało takiego zabiegu robionego.
Lakier nie jest porysowany , zmatowiały. Ale przez 4 lata lakier już nie ma tej świeżości co fabryczny. Lakier jest koloru białego.
Znalazłem taki serwis : [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] , przeczytałem trochę opinii w necie o nich i generalnie są pozytywne. Ale jest ich niestety mało.
Nie mam doświadczenia w tym temacie , więc na co mam zwrócić uwagę przy ewentualnym oddawaniu auta na taką usługę ?
Nie chcę zapłacić za coś co nie jest konieczne do zrobienia.
Bo wypolerują , nałożą wosk , a policzą jak za zboże.... Powiedzieli mi , że całość będzie trwała 2 dni , więc nie mogę im przez 2 dni siedzieć na głowie i patrzeć na ręce...
Co mam sprawdzić ? O co się zapytać ? Jakich powinni środków użyć ?
Zaproponowali mi 600 zł za taką usługę. Auto jest dość spore , bo jest Opel Movano ( max długi i wysoki ).
Pytam się Was , bo jeżeli mam zapłacić 600 zł za nałożenie jakiejś taniej pasty i przejechanie maszyną , to sam mogę to zrobić , bo pastę i maszynę mam w garażu.

Proszę o jakieś podpowiedzi. Po czym poznać , że to profesjonalny serwis , a nie tylko ludzie próbujący naśladować profesjonalistów....

Pozdrawiam
Wojtek

gusiak11 21-05-2015 22:05

Odp: Po czym poznać , że oddałem auto do profesjonalistów ?
 
Cytat:

Napisał Wojtek (Post 2405580)
Auto jest dość spore , bo jest Opel Movano

Umnie by sie nie zmieściło do garażu :)

Cytat:

Napisał Wojtek (Post 2405580)
Zaproponowali mi 600 zł za taką usługę