Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   [Focus 1998-2004] zgasl i nie chce odpalic (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=76790)

dondiegoluzak 19-08-2009 00:27

zgasl i nie chce odpalic
 
Jestem nowym kierowca i posiadam od jakiegos czasu focusika.

W sobote zgasl i nie chce juz odpalic. Zjechalem jak zawsze pod dom i zgasilem go. Po kilku minutach chcialem wyskoczyc jeszcze do miasta a on juz nie odpalil. Nie wiem w czym tkwi poblem. Nie wiem jak to nazwac ale gdy chce go odpalic to tylko HEHŁA i nic wiecej. Przed awaria nie bylo zadnych objawow ze cos mogloby byc nie tak. Normalnie funkjonowal i z niewiadomych powodow padl.
PROSZE O POMOC
Jest to rocznik 2000 TDDI

Paweł & 19-08-2009 07:48

Odp: zgasl i nie chce odpalic