Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford S-MAX (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=153)
-   -   [S-MAX 2006-2015] Przygasające światła (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=150206)

Hit 07-02-2012 11:22

Przygasające światła
 
Od pewnego czasu zauważyłem, że światła mijania lekko przygasają i ponownie rozjaśniają się podczas jazdy. Jest to związane z uruchamianiem różnych urządzeń lub zmiana obrotów silnika. Np. ostatnio w czasie nocnej podróży mogłem obserwować, że światła lekko przygasały gdy włączałem podgrzewanie przedniej szyby. Domyślam się, że nawala jakiś regulator napięcia czy cos w tym stylu (nie jestem elektrykiem). A może problem z masą? Czy zdarzyły się wam podobne objawy? Jak wyglądała naprawa?

picok 07-02-2012 11:43

Odp: Przygasające światła
 
Jest to całkowicie normalne zjawisko, które możesz i zaobserwować nawet w domu, gdy włączysz jakiś odbiornik prądu, który pobiera go dużą ilość, światło na ułamki sekund przygasa. Jeśli dobrze pamiętam fizykę jest to kwestia chwilowego obniżenia natężenia prądu. No chyba że światła w ogóle przygasają dopóty dopóki nie nie odłączysz dodatkowych źródeł poboru prądu, bo w takim razie oznaczało by to, że twój akumulator już nie daje rady

RafałB 07-02-2012 11:50

Odp: Przygasające światła
 
Cytat:

Napisał Hit (Post 1779596)
Od pewnego czasu zauważyłem, że światła mijania lekko przygasają... gdy włączałem podgrzewanie przedniej szyby Czy zdarzyły się wam podobne objawy? Jak wyglądała naprawa?

Mam to samo w Maxie i miałem to samo w Galaku....jak włącze ogrzwanie szyb,zadziała abs czy esp lekko przygasają na sekunde światła - to chyba normalna sprawa w każdym aucie.

Hit 07-02-2012 12:20

Odp: Przygasające światła
 
Światła przygasają tylko trochę, tak więc wygląda na to, że wszystko jest OK. Dziękuję za szybką odpowiedź :)

RafałB 07-02-2012 12:40

Odp: Przygasające światła