Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mustang (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Mustang GT - kompleksowe pytania o kupno (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=54796)

Frsh 09-11-2008 21:05

Mustang GT - kompleksowe pytania o kupno
 
Witam,
Jestem nowym użytkownikiem forum, jak i Fordów. Nie mam także doświadczenia ze sprowadzaniem aut z USA. Mam kilka (dość kompleksowych) pytań dot. samej procedury, jak i dalszego dostosowywania do polskich warunków.

a) Gdzie warto kupić samochód - sprowadzić z USA czy też w Polsce.
b) Na ile realne jest kupno Mustanga GT za ok. 75-80 tys. PLN w dobrym stanie, serwisowanego poprawnie, bez wad ukrytych.
c) Jaka firma (w wypadku importu z USA) może pomóc mi w sprowadzeniu auta? (generalnie - trochę krok po kroku - jak się za to zabrać)
d) Jakie wady ukryte mogą w Mustangu wystąpić?
e) Gdzie w Polsce (a w szczególności - woj. kujawsko-pomorskim) można serwisować bezpiecznie Mustanga?
f) Jakie konkretnie modyfikacje trzeba zrobić w Mustangu w wersji USA?

Chwilowo nie mam za bardzo pomysłu na inne pytania - coś na pewno wyjdzie w praniu.
Pozdrawiam
Frsh

alfatech 10-11-2008 06:54

Re: Mustang GT - kompleksowe pytania o kupno
 
hej :)

a.USA - Kanada
b.rocznik 2005 - 2006 ,trzeba policzyć bo usd skoczył do góry :fcp5
c..............
d.masa wad :fcp2 ale bez paniki ;)
e.we własnym garażu :fcp2 w PL nie można kupić durnego płynu do chłodnicy z normą forda a co dopiero serwis znaleźć
f.wersja GT od 2005
1.wymiana świec na jednoczęściowe - natychmiast po zakupie auta
2.zabezpieczenie antykorozyjne - praktycznie nie ma w mustangu zabezpieczenia :fcp5
3.normalna obsługa serwisowa .......... płyny oleje itd

Po więcej zapraszam na [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] :)

Alexander25 10-11-2008 15:30

Re: Mustang GT - kompleksowe pytania o kupno