Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Mondeo (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=95)
-   -   [Mondeo 2000-2007] Regeneracja zacisków hamulcowych (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=99070)

lucek23 30-04-2010 09:16

Regeneracja zacisków hamulcowych
 
Witam
Przymierzam się do zregenerowania tylnych zacisków w moim kombiku.
W mojej okolicy nie mogę znaleźć nikogo kto by się tym para dlatego szukałem na Allegro.
Znalazłem jakąś firmę i raczej się zdecyduję (350zł - 50zł za stary zacisk).

Jestem zielony i dlatego też mam pytanie - czy muszę dokupić do nowego (zregenerowanego) zacisku zestaw naprawczy gumkami czy nie? Robię to po raz pierwszy i dlatego chcę być przygotowany :)

nokitel 30-04-2010 10:00

Odp: Regeneracja zacisków hamulcowych
 
te zaciski które oni proponują są po regeneracji i są już wyposażone w gumki i uszczelniacze. Nic nie będziesz już musiał kupować. Co ci sie dzieje z zaciskami że chcesz wymienić? ja regenerowałem sam (uszkodzony ręczny i wycieki) chodzi jak nowy a koszt około 60zł + 2-3godziny zabawy wszystko ze zdjęciem koła i założeniem

lucek23 30-04-2010 10:32

Odp: Regeneracja zacisków hamulcowych
 
Dzięki za pomoc

Co do zacisków mam typową przypadłość tego modelu - prawe tylne koło blokuje się po zaciągnięciu ręcznego i strasznie się grzeje a hamulce nie puszczają.
Przeczytałem na forum mnóstwo wątków, z większości porad skorzystałem włącznie z reperaturkami, jednak nie dało to efektów i pozostało mi zregenerowanie tych zacisków.
Chociaż ostatnio po wymienia linek zauważyłem, że jak złapie ręczny (a trzyma drań tak mocno że nie da się ruszyć) to po pewnym czasie (kilkunastominutowym postoju) popuszcza i można jechać :)

dikileiden 30-04-2010 10:45

Odp: Regeneracja zacisków hamulcowych
 
lucek23- podaj link do tej strony na Allegro

lucek23 30-04-2010 10:51

Odp: Regeneracja zacisków hamulcowych