Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=44006)

15-05-2008 07:06

kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
Witam Panowie FORDOWCY . Mam taki problem kopci na czarno moje autko przy lekim dodawaniu gazu na postoju 850/2000 tys obrotów a w trasie przy większym dodaniu gazu jest tak samo kopci i ustaje jak unormuje się jazda. Rano pali bez chmurki jak rozgrzany też bez chmurki EGR zaślepione co zrobić by tak nie kopcił . :fcp11

szafarek 15-05-2008 14:46

Re: kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
Turbo klęka.
Na mocy stracił ?

18-05-2008 17:22

Re: kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
Na mocy nie stracił ,pali na dotyk . Byłem u mechanika i powiedzał że wtryski siedzą albo pompa A jestem początkujący w TD więc niewiem co robić :fcp11

booob 18-05-2008 17:46

Re: kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
Sprawdź na początek wtryski. To najmniej kosztuje. Pompa raczej odpada bo autko kopciło by cały czas.

Jacek Grajber 18-05-2008 21:35

Re: kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
to wtryskiwacze. poczatek konca. przerobiłem to juz.jak przestanie z toba gadać licz się z wydatkiem ok. 2 tys, za regenerowane

brazilero 19-05-2008 10:44

Re: kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
Witam.Generalnie mam podobny problem co kolega.Może ktoś mi coś doradzi.Mam Focus 2001r 1.8 TDI i przy dodawaniu gazu szczególnie na jedynce i dwójce strasznie kopci na czarno,aż widzę to w lusterku.Co do mocy,to jej nie stracił ale mam wrażenie, że zaczął palic o 1,5 litra wiecej. Pomoże ktoś??pozdro

Jester 19-05-2008 12:55

Re: kopci przy dodawaniu gazu na czarno EGR zaślepione
 
Cytat:

Napisał brazilero