Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (http://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Escort (http://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=93)
-   -   ocynk? (http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=20034)

awiejak 10-01-2007 00:45

ocynk?
 
Czy Essi ma ocynkowane blachy i czy konkretnie któreś modele i roczniki?

frompoland 10-01-2007 00:46

chyba nie ma :)

Austin 10-01-2007 21:13

niestety koles zaden escort nie ma ocynkowanych blach i to jest własnie wada w tych samochodach

b.w 10-01-2007 21:47

Nie nazwałbym tego wadą, a oszczędnością ze strony forda. Nie ta klasa samochodów.

awiejak 10-01-2007 22:52

Cytat:

Napisał b.w
Nie nazwałbym tego wadą, a oszczędnością ze strony forda. Nie ta klasa samochodów.

Uuuuuu.........
To słabo:(
Co do klasy samochodów, to ja w Uniaku mam ocynk, więc....
A generalnie, czy występujący problem z korozją jest dokuczliwy i jak rdza sie ma do rocznika auta?

deathly 10-01-2007 23:41

Witam!
Pracuje w takiej firmie, ktora wytwarza czesci blacharskie do roznych samochodow (zgrzewanie na robotach, zgrzewarkach, tloczenie blachy, spawanie)marki audi, opel, ford, bmw , vw, skoda, scania, ktore potem sa montowane na lini produkcyjnej u klienta. No i moge powiedziec ze ford i opel wypadaja baldo w porownaniu do kunkurencji, niby w oplu zafira jest ocynk, ale niestety nie dotyczy to wszytski blach, niektore zaczynaja rdzewiec juz na magazynie wystarczy kropelka wody i widac rdze. Co do nowych marek forda jest podobnie, wszytsko zalezy jak jest blacha jeszcze zakonserwowana u klienta, z rdza jest taki problem ze o blache w fordzie trzeba dbac, jezeli dobrze zakonserwujesz to mozesz sie nie bac. neistety to nie sa samochody klasy audi q7 gdzie dba sie o to , klient zyczy sobie takie produkty, a my je dla nich produkujemy. Wszystko potem widac w cenach samochodow nowy opel zafira kosztuje w granicach 60/80 tys. zl no a audi q7 chyba nie musze pisac. Wszystko rozchodzi sie o to jak producent chce przekonac klienta do kupna, czy jaosc czy cena.

ps. bynajmniej w moim fordze ktorego niedawno kupiłem rdza zjada nadkola i okolice wlewu paliwa, oraz widac ogniska rdzy przy uszczeklach szyb bocznych, na wiosne bede musial o zrobic bo nie wyglada to pieknie,a szkoda zeby samochod wygladal jak by mial 20 lat przez te ogniska rdzy. Slyszalem od znajomych ze wlasnie tyl obok kol i wlasnie wspomniane miejsca wlewu paliwa rdzewieja najczesciej choc tez nie mowie ze jest to nowy samochod bo swoje juz przejechal i rocznikowo tez nie jest nowy 91. Ale troche porobic i bedzie po problemie.

b.w 11-01-2007 07:38

Fakt. Unoki mają ocynk, ale włoskie (do 1995). Chyba że nasze ale powyżej 2000r. Choć chyba jednak większość jeżdzących po polskich drogach go nie ma, bo widać na nich dużo rudej. Poza tym w unoku strasznie szybko zżera wahacze. Sam widziałem unoka, któremu koło na zakręcie odpadło. Kolega w swoim już też 2 razy wymieniał. One są za delikatne na nasze drogi. Co do rdzy w eskortach to różnie bywa,u mnie (1993) mam jedno małe ognisko rdzy. Zresztą trudno to wypatrzeć. :fcp2


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Obsługa techniczna: Wilu