Za wysokie napięcie ładowania akumlatora
Mam pewien problem, a mianowicie wczoraj podczas jazdy zaczęły wyłączać mi się podczas jazdy zegary na desce rozdzielczej oraz część elektryki (np elektryczne otwieranie szyb, czy też ogrzewanie tylnej szyby). Po przyjezdzie do domu zauważyłem, że klema plusowa jest gorąca i sprawdziłem w zwiazku z tym ładowanie akumlatora.
Po włączeniu silnika miernik pokazywał napięcie 14,5V i dochodziło nawet do 15V. Natomiast gdy dodało sie trochę gazu, to napięcie skakało do 17,6V. Co mogło paść? Alternator, czy regulator napięcia? Dodam, że akumlator jest nowy, wymieniłem go w zeszlym tygodniu. Mój Mondek to Mk3, 2001 rok, silnik 2.0 benzyna |
Odp: Za wysokie napięcie ładowania akumlatora
Sprawdź najpierw wiązkę alternatora. Jeden z przewodów jest sygnałowym z PCM - dzięki temu jest zapewnione sterowanie ładowaniem.
Nastukane na szklanym ekranie |
Odp: Za wysokie napięcie ładowania akumlatora
Regulator.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
Odp: Za wysokie napięcie ładowania akumlatora
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:00. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.