Forum Ford Club Polska

Forum Ford Club Polska (https://forum.fordclubpolska.org/index.php)
-   Ford Focus (https://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=94)
-   -   co to jest - (https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=30035)

Kangur 09-09-2007 20:46

co to jest -
 
Witam, pewien czas temu pisałem odnośnie słabnącego focusa albo inaczej mówiąc tak wszystko wyglądało jakby turbina nie załączała. Diagnozy mówiły tzn nikt w 100% nie chciał powiedzieć, że pompa, koledzy z forum obstawiali, że łapie lewe powietrze. Do rzeczy. Poniżej załączam fotki. Moja pytanko brzmi, co to takiego i czy ma wpływa na prawidłową prace turbiny wg. mnie ma, ale nie znam się na tym. Zauważyłem, że wężyk od tego czegoś był taki hm bardziej sztywny i łączony a co lepsze wypadał podczas jazdy z.. właśnie nie wiem co więc z tego czegoś co jest na fotce. W chwili obecnej zmieniłem wężyk na taki gumowy i turbina bym powiedział w 80 % chodzi (to już coś, ale fajnie jak w 100% było wszystko o.k.). Wiecie czy ten wężyk musi być taki hmm jaki był czy może być taki zwykły gumowy ?? idzie jakoś sprawdzić czy to cuś działa poprawnie ta czarna kostka??



http://www.skanery.internetdsl.pl/o2.jpg

http://www.skanery.internetdsl.pl/o1.jpg

Madaw 09-09-2007 20:54

Podłączam się do pytania, do czego jest ta czarna "kostka"

-waldi- 09-09-2007 21:02

wyglada mi to mna czujnik ciśnienia i na pewno bedzie miał wpływ na silnik

AC_62 10-09-2007 16:06

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze (MAP) mierzy ciśnienie bezwzględne w kolektorze wlotowym. Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze otrzymuje informacje o ciśnieniu w kolektorze przez rurkę próżniową.
Specyfikacjenapięcie zasilania: 5 V napięcie wyjściowe: 0 - 5 V
DiagnostykaSprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre połączenie.
Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika.
Włączyć zapłon i zmierzyć napięcie pomiędzy dodatnią końcówką napięcia zasilania a ujemną końcówką akumulatora. Powinno być ono równe 5 V. Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze i ECU.
Zmierzyć opór pomiędzy trzema końcówkami złącza a odpowiednimi końcówkami w złączu ECU. Wszystkie wartości powinny być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie. :fcp1


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.