2.0 tdci blokada rygla kierownicy
Witam, mam problem z blokadą rygla kierownicy w mondeo mk5 2.0 tdci 2017 rok mianowice po otwarciu drzwi auta wyskoczył komunikat blokada kierownicy serwis awaria, auta nie mogę odpalić . Forscan pokazuje błąd B1026 - blokada kolumny kierownicy, auto było już u dwóch mechaników którzy rozkładają ręce ( oczywiście jazda na lawecie ) co może być przyczyną uszkodzony rygiel? ( był rozebrany mechanicznie żadnych uwag ) a może coś się dzieje z BCMII?
Czy w ogóle ten błąd można wykasować?Można jakoś odpalić auto omijając tą blokadę? |
Odp: 2.0 tdci blokada rygla kierownicy
Witam ponownie problem rozwiązany , wgranie oprogramowania bez rygla , rygiel usunięty i jest OK.
Jedak jest jeszcze jeden problem po odpaleniu auta pulsuje światło w bagażniku i po włączeniu oświetlenia w środku auta, po zgaszeniu auta jest podobnie dopiero po zamknięciu auta jest Ok, ktoś miał coś podobnego? Jakieś pomysły ? |
Odp: 2.0 tdci blokada rygla kierownicy
Cytat:
Standardowy sposób sygnalizowania przez BCMi stanu "wgrana niewłaściwa konfiguracja". W większości przypadków kończy się to nieodwracalnym uszkodzeniem bloku konfiguracji BCM i koniecznością jego wymiany... |
Odp: 2.0 tdci blokada rygla kierownicy
No to słaba informacja , jest jakiś ratunek ?procedura jak postępować?
|
BCM błędy U2100 B1026
Witam, po wymianie szyby czołowej z lusterkiem i czujnikami, po wgraniu configu BCM pojawił się błąd elektrycznej kolumny kierownicy, gdzie takowej nie mam, bo posiadam odpalanie ze zwykłego kluczyka. Gdy wyłączam opcję elektrycznej kolumny wówczas mruga mi podświetlenie wnętrza jakby była błędna konfiguracja. Oczywiście auto odpala i jeździ, jednak nie lubię jak są widoczne błędy :) Da się to usunąć ? Pomoże ktoś? Dziękuję i pozdrawiam.
DTC Error read - BCM DTC Errors: 2 U2100 - Initial Configuration Not Complete Ext.Status: 8A - Minimum Adaption Limit Not Reached.(DTC) Maturing - Intermittent at Time of Request. 00- Error status not found in base.... B1026 - Steering Column Lock B1026 - Send Button Circuit Failure Status: 51 - Not Programmed Ext.Status: 0A - Minimum Adaption Limit Not Reached.(DTC) Present at Time of Request. |
Odp: BCM błędy U2100 B1026
Błędna konfiguracja na pewno jest, bo zakodowane jest coś, czego nie ma.
|
Odp: BCM błędy U2100 B1026
Ktoś się bawił ESCL Enable Cfg. Tylko wymiana BCM całkowicie likwiduje DTC.
|
Odp: BCM błędy U2100 B1026
No to jestem niepocieszony :(. Myślałem, że uda się to jakoś przekodować, czy też przywrócić do oryginału. Mam nadzieję, że nie będzie to powodować dodatkowych błędów. Dziękuję za odpowiedź.
|
Odp: 2.0 tdci blokada rygla kierownicy
Zastanawia mnie tylko , po jakiego grzyba przy wymianie szyby , ktoś wpadł na pomysł "zabawy" w programowanie BCM-a? To nie ma sensu.
|
Odp: 2.0 tdci blokada rygla kierownicy
Bo ktoś pewnie chciał skalibrować LA tylko nie wiedział gdzie szukać.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.