Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Witam,
Czy ktoś ma już wgrany nowy soft do: 1) wyświetlacza Convers+, udostępniający m.in. spalanie chwilowe? 2) sterownika silnika 2.0 TDCi 140KM, eliminujący m.in. problemy z gaśnięciem zimnego silnika podczas ruszania. Jeżeli tak, bardzo proszę o komentarz (+/-), podanie dealera, który wgrywał soft.... i ew. numeru wersji softu. |
Re: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Jak chodzi o chwilówkę to kilka razy pojawiały się informacje o tym że już jest, ale jak pytałem w ASO miesiąc temu to nic nie wiedzieli.
Problemy z DPF są jeszcze nie rozwiązane chyba niestety... A gaśnięcie przy ruszaniu to raczej wynik zbyt małego gazu na zimnym silniku - taka przypadłość,mże trzeba mu wtedy bardziej cisnąć. Nie sądzę żeby to była wada jako taka i trzeba się przyzwyczaić. :fcp4 |
Re: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Z tym gaśnięciem to jest tak że zakres automatycznego podnoszenia obrotów ma pewne ograniczenia i na zimnym silniku jest w miarę na max. za to na ciepłym jest tyle zapasu, że zazwyczaj jeśli nie potrzebuję szybko się zebrać, to ruszam bez dotykania ped. gazu :fcp4
A co do softu to w tym tygodniu mam przegląd i mają mi coś wgrywać, ale dopiero na miejscu się dowiem co i jak :fcp14 |
Re: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Dobra piszę o tym po raz ostatni:
Mondeo produkowane od końca grudnia mają wgrywany nowy soft. Soft różni się kilkoma detalami, m.in. aktualnym spalaniem. Co do gaśnięcia zimnego silnika to nic nie robili bo mi również rano gaśnie :fcp5 . Dopóki nie wyjadę na ulicę i nie dodam solidnej dawki oleju to nie mam pewności, że nie zgaśnie |
Re: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Panowie,
Bardzo proszę czytać uważnie! :fcp1 Obie kwestie śledzę nie od dzisiaj i nie pytam czy taki soft istnieje tylko kto go ma, gdzie wgrał i jakie ma spostrzeżenia - np. jak zachowuje się przełącznik ESP na desce rozdzielczej na nowym sofcie, pojawiły sie głosy, że nie można wyłączyć nim ESP a za to pojawiła się pozycja wyłączania ESP w menu Convers+. Mam nadzieję, że teraz już jasno wyraziłem to co mnie interesuje :fcp4 Jeżeli ktoś chce poczytać i nie boi się angielskiego - bardzo proszę: Ad.1) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Ad.2) [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] P.S. Z DPF generalnie nie mam problemów - komunikat 'Wymiana oleju' pojawił się przy 17kkm, poprzednio wymieniałem przy 4kkm na własne życzenie... ale jeżdżę praktycznie tylko na trasie. |
Re: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Cytat:
hmmm a mnie nic nie gaśnie... dziwne... |
Re: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Ravic, BTW - gdzie robiłeś chipa? Czy byłbyś tak uprzejmy i wrzucił na forum skan pomiarów z hamowni przed/po?
|
Odp: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
witam. szukam na forum podobnego przypadku ale nie stety nie moge znalesc. powiedzcie mi czy wasze mondziaki tez tak maja. mianowicie od pewnego czasu, a mam wrazenie ze od dnia w ktorym wgralem nowy soft do conversa silnik gaśnie po wciesnieciu sprzegla. poczatkowo myslalem ze to przez temperature bo jest okolo zera a gasnie zazwyczaj pare minut po odpaleniu kiedy jest jeszcze zimny. lecz dzisiaj po pietnastu minutach jazdy zgasł mi na zjeżdzie z autostrady. silnik byl cieply. jest to dosc niebezpieczna sprawa - hamulce i wspomaganie dzialaja bardzo ciezko. macie tez tak moze? znacie jakis sposob zeby temu zaradzic. z gory dzieki za pomoc
|
Odp: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Witam,
W moim autku z końca 2009 roku (2.0 TDCi) jest orginalny soft, mam możliwość ustawienia chwilowego zużycia paliwa i mogę też włączać i wyłączać ESP również na conversie+. Nie mam żadnych negatywnych spostrzeżeń związanych z tym softem. Silnik pracuje równo i nigdy mi nie zgasł, nawet gdy był nie nagrzany. Mam również pytanie dotyczące uruchamiania w duże mrozy. Samochód jest wyposażony w przycisk rozruchu. Po nacisnięciu tego przycisku - nawet w bardzo duży mróź- rozrusznik natychmiast zaczyna "kręcić" nie czekając aż nagrzeją się świece żarowe. Czy jest jakiś sposób aby najpierw - chociaż przez chwilę - nagrzały się świece żarowe, a potem zastartował rozrusznik ? Pozdrawiam |
Odp: [Mk4] Nowy software dla 1) Convers+ 2) silnika 2.0 TDCi
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.