View Single Post
Stary 23-11-2009, 12:53   #116
karex
ford::expert
 
Avatar karex
 
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
Domyślnie Odp: wtryskiwacze - skuteczna naprawa w garażu

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W jaki sposób komputer pokazuje ci złe rozpylanie na końcówkach??? Bo to jest własnie jedna z rzeczy których nie jest sie w stanie stwierdzić bez stołu probierczego (czyli uszkodzenie mechaniczne, w przypadku awarii zaworka masz najczęściej sprężynkę).
No właśnie. Czy wtryski były wyjęte na stół i sprawdzone? Pytam się bo mam awarię (wyżej pisałem), sprawdzałem przelewy i są idealne jak na wtryski mające 240 tys km bo na 1-22 ml, 2-12,5 ml, 3-18 ml, 4-15ml na 4 min. Ale żeby mieć większą dokładność mierzyłem 8 minut no i podzieliłem na 2. Wobec tego przy takim przebiegu i tak małych przelewach dochodzę do wniosku, że sypią się rozpylacze i chyba któryś zaworek bo strasznie klekocze/stuka. Za kilka godzin podłączę się pod kompa. I napiszę coś więcej.

Pytanie do kolegów, którzy wykręcali wtryski tam klucz ma średnicę 22 mm czy 21 mm? Nie mam zamiaru kupować "specjalnego" klucza do wtrysków za kupę kasy jak mogę kupić b. długi klucz do świec zapłonowych za kilkanaście zł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
__________________
Pozdrawiam
Było
Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD
[Regulamin Forum] [Sklep forumowy]

Ostatnio edytowane przez karex ; 23-11-2009 o 12:56
karex jest offline   Odpowiedź z Cytatem