View Single Post
Stary 13-05-2010, 18:37   #15
Pablo_X
ford::specialist
 
Avatar Pablo_X
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
Domyślnie Odp: klekot silnika, trzęsiene na wolnych obrotach

Cytat:
Napisał Kapsel_lg Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...
Sorki... już poprawiłem. Nie wiem jak to się stało Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co do kontroli stanu pompy wtryskowej.

Odłącza się filtr paliwa. Pod złącze podstawia się przeźroczysty pojemnik i wykonuje się próbę ciśnieniową.
Potem kontroluje się zlane paliwo.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak zbiera się opiłki ze zbiorniczka testowego.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przeprowadza się kontrolę zebranego osadu.

Jeśli zebrany magnesem osad jest równy lub większa niż 5 mm należy przeprowadzić procedurę naprawczą:
  1. wymiana filtra paliwa
  2. przewód paliwowy zasilający pompę paliwa
  3. przewód paliwowy powrotny od wtryskiwacza i pompy paliwa do filtru paliwa
  4. opróżnienie i przepłukanie zbiornika
  5. przedmuchanie przewodów paliwowych od strony silnika
  6. montaż nowych wtrysków
  7. montaż nowej pompy paliwa
  8. montaż nowej szyny paliwowej
Tak to wygląda wg producenta, ale u nas się tego wszystkiego nie robi. Zresztą też nie widzę potrzeby.
__________________
FORD Club Polska

Ostatnio edytowane przez Pablo_X ; 13-05-2010 o 20:45
Pablo_X jest offline   Odpowiedź z Cytatem