Sorki... już poprawiłem. Nie wiem jak to się stało
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do kontroli stanu pompy wtryskowej.
Odłącza się filtr paliwa. Pod złącze podstawia się przeźroczysty pojemnik i wykonuje się próbę ciśnieniową.
Potem kontroluje się zlane paliwo.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak zbiera się opiłki ze zbiorniczka testowego.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przeprowadza się kontrolę zebranego osadu.
Jeśli zebrany magnesem osad jest równy lub większa niż 5 mm należy przeprowadzić procedurę naprawczą:
- wymiana filtra paliwa
- przewód paliwowy zasilający pompę paliwa
- przewód paliwowy powrotny od wtryskiwacza i pompy paliwa do filtru paliwa
- opróżnienie i przepłukanie zbiornika
- przedmuchanie przewodów paliwowych od strony silnika
- montaż nowych wtrysków
- montaż nowej pompy paliwa
- montaż nowej szyny paliwowej
Tak to wygląda wg producenta, ale u nas się tego wszystkiego nie robi. Zresztą też nie widzę potrzeby.