Witam! Dzisiaj założyłem KÓŁKO ZE SPRZĘGIEŁKIEM NA ALTERNATOR. Wcześniej mundek chodził jak "sieczkarnia" teraz słychać tylko klekot silnika
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wymieniałem wcześniej pasek, i koło pasowe tzw. małą dwumasę i stukot nie ustawał, na rozgrzanym silniku było lepiej ale tylko chwilami. Było naprawdę głośno! KÓŁKO JAKIE KUPIŁEM ma zastosowanie do : Citroen, Peugeot itp. (CENA: 120zł) MA TYLKO 1mm WIĘKSZĄ ŚREDNICE wiec nic nieznaczącą. Konieczne jest spiłowanie kołnierza (60gr brzeszczot i 2 minuty pracy
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Dodaję kilka zdjęć jak to wygląda, na foto widoczne oznaczenie kółka. AHA NIE POTRZEBNY jest klucz do napinacza. Pasek zdejmowaniem podważając i odchylając go delikatnie a następnie kręciłem kołem pasowym (małą dwumasą) Oczywiście jak masz klucz to jeszcze lepiej. Alternator wyciągałem górą, wystarczy odkręcić to "wzmocnienie" nad kielichem oraz filtr paliwa. Dość ciężko go wyciągnąć ale to kwestia ustawienia go w odpowiedniej pozycji. Całość zajęła mi może 3h BEZ KANAŁU i jakiś super narzędzi.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Oto kilka zdjęć:
Oznaczenia alternatora
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Oznaczenia kółka (do przykręcenia kółko potrzebny jest specjalny klucz, można podjechać na pierwszy lepszy warsztat żeby ktoś to nam przykręcił)
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spiłowany kołnierz (robiłem to brzeszczotem)
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kółko po zamontowaniu
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.