Cytat:
Wg mechanika paliwo nie bylo pompowane...
Po ok 10 probach krecenia po kilkanascie sekund,zaciaganiu ustami paliwa,poluzowywaniu nakretek przy wtryskach paliwa i odkrecaniu zaworow przy obudowie filtra silnik zaskoczyl.....
Stalo sie cos zlego,jezeli tak to gdzie czy nie.......
A caly problem w tym,ze machanik byl z tych 95% ze 100 % ktorzy nie dadza sobie nic powiedziec.....nie zaslepil przewodow paliwowych po odlaczeniu filtra bo on tego nigdy nie robi,"paliwo przebije......"
Na koniec ciekawostka w obudowie filtra byly opilki miedziane....skad....
|
Ciekawe po co luzował nakrętki przy wtryskach w commonrail'u? Chyba nie po to by odpowietrzyć przewody, jak to się robiło w "starych" dieslach na pompie wtryskowej...
Nie zaślepił przewodów, pompa dostała powietrza i dupa. Można zajechać rozrusznik i akumulator a i tak nie odpalisz bo pompa nie zassie paliwa. Jedynym chyba, szybkim i sprawnym rozwiązaniem jest odpięcie przewodu filtr -> pompa od filtra i wyciągnięcie go wysoko do góry - powyżej pompy (jest trochę zabawy i trzeba ostrożnie, bo przewód sztywny) oraz zalanie paliwem. Autko wtedy (na paliwie z przewodu) odpala w kilka sekund. Potem gasimy, dolewamy paliwa, zaślepiamy przewód, układamy jak należy i ekspresem, żeby nie wyciekło, dopinamy do filtra - oczywiście też zalanego paliwem. Odpalamy, wtryski poklekocą i autko chodzi jak ta lala
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Swoją drogą, nie wiem jak w filtrach nieoryginalnych ale w Motorcrafcie dostaje się piękne plastikowe zaślepki do zaślepiania przewodów
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.