Odp: Różnica w przełożeniach skrzyni pięcio- i sześciobiegowej
Kolego Piksel pokaż dowody na poparcie swej tezy. To nie kwestia rachunku prawdopodobieństwa tylko realiów. Ja mówię o realiach czyli braku głosów o psujących się skrzyniach ty natomiast wychodzisz z założenia że tak musi być bo jest o jedno przełożenie więcej (nie wiem skąd wiedza o 50% więcej części w skrzyni 6-biegowej).
Jakie większe skomplikowanie , przecież to skrzynia mechaniczna? Zasady jej działania sa zawsze takie same (i to nieważne czy będzie miała 4 czy 12 biegów).
Przeczytaj kolego swój post w którym autorytatywnie stwierdziłeś że: Technicznie skrzynia 6-biegowa jest dużo cięższa i bardziej awaryjna od 5-biegowej
Nie napisałes że może być tylko że jest bardziej awaryjna (nie czepiam się tego że jest technicznie cięższa - a nic nie może byc technicznie cieższe czy lżejsze, tylko tego że stwierdziłęś fakt).
__________________
Mondeo MKIV 2.0 TDCI Kombi 2008 czyli White Lightning mająca prawie wszystko (jak dla mnie). Było i odeszło na wieczny spoczynek: Mondeo MKIII 2.0 TDCi Kombi 2003. Było i gdzies jest Mondeo MKI, Escort rocznik '86 i parę innych ale kto je spamięta
|