View Single Post
Stary 01-11-2011, 09:58   #10
rockboy182
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-10-2011
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 tddi
Rocznik: 1999
Postów: 11
Domyślnie Odp: "swirujace" kontrolki, wychylone orbotomierze- alternator czy akumulator

Po kolei:

Nowy alternator, bo stary jak zaniosłem do regeneracji to wszystko było do wymiany: diody, szczotki, obudowa - regeneracja 350 zł nowy 400zł.

Co do miernika od pierwszego wystąpienia problemu wożę go ze sobą i mierze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Napięcie na akumulatorze przy zgaszonym silniku: 12,4 V
Napięcie na akumulatorze przy włączonych światłach i zgaszonym silniku: 12,2- 12,1V

Napięcie na akumulatorze przy załączonym silniku 12V - świeci kontrolka ładowania
Napięcie na akumulatorze przy załączonym silniku i zapalonych światłach 11,8V
rockboy182 jest offline   Odpowiedź z Cytatem