proszę, procedura step-by-step:
- kupić (np. na allegro) odpowiednie (diesel lub benzyna, mały lub duży wyświetlacz) poliftingowe zegary
- podpiąć do posiadanego FF2/C-Max w miejsce obecnych zegarów i skonfigurować je odpowiednio ELMConfigiem
- wstawić ponownie stare (przedFL) zegary, i umówić się u dealera na programowanie immobilizera PATS w zegarach
- wybrać się do dealera zabierając ze sobą wszystkie posiadane kluczyki
- enjoy
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kupując zegary należy zwrócić uwagę aby ich przebieg był mniejszy, niż w aktualnie posiadanych zegarach, bo IDSem lub ELMConfigiem można łatwo wpisać większy przebieg, a żeby zmniejszyć, to trzeba szukać jakiś magików
najlepiej jest kupić zegary oznaczone 8V4T-14C226-A* (mały ekran) lub 8V4T-14C226-B* (duży ekran), bo te można flashować ELMCOnfigiem do wersji ROMu 509
jak ktoś chce podjechać do Warszawy to ja mogę wymienić zegary (skonfigurować zegary i zaprogramować immobilizer)
instrukcja jak zdjąć zegary (banalna sprawa):
http://www.focusov.net/dashboard-ford-focus2/
większość przedFLowych bolidów na zielone podświetlanie, a poFLowe zegary mają podświetlenie biało-czerwone, więc coś (zegary lub resztę podświetlenia) wypadałoby zmienić, kilka opisów jak się do tego dobrać:
http://www.focusov.net/podsvetka-panely/
http://ffclub.ru/topic/38618/
http://ffclub.ru/topic/132631/
polecam także dyskusję na temat wymiany zegarów na FKP (tytuł i pierwsze strony trochę mylące):
http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=48912