Cytat:
Do jerzy.gorczynski
Pojedż do kogoś kto zna się na fordach DIESLACH
Po co wymieniać pompkę zasilającą przy baku ? Jak by nie działa to by się w ogóle nie dało auta odpalic (nigdy). Twój przypadek jest mniej wyrazisty niż kolegi, sprawdziłbym sterownik na pompie. Dlatego też jedz do innego mechanika.
|
dzieki zaksiu za cynk. oddam taczke do serwisu i zobaczymy co powiedzą. co do pompki to było dokładnie tak jak mówisz. w sumie cały cyrk zaczął się po wymianie pompy wtryskowej jakieś 2tys km. pierwszy raz zgasł i musiałem poczekać owe pół godziny zanim odpali. później jeździł bez objawów jakies 2 miesiące. znów zgasł, wymieniłem pompke i było dobrze. jakieś kolejne dwa miechy i znów cyrki. teraz byłem tam oblukać czy jakies kable nie są luźne i znalazłem przewód masowy pod baterią mocno zaoksydowany. wyczyścilem, skręciłem na nowo. Czy sterownik pompy sam jako tako można wymienić i czy taka wymiana wiąże sie znów z wprowadzaniem do kompa immo? jak co pompe trzeba wyciągnąć?? no nie mam pomysłów