Cytat:
Również mam podobny problem z ciepłym silnikiem. Ciężko odpala gdy silnik jest rozgrzany.. gdy jest zimny odpala od strzała. .
|
A silnik nie jest głośny? Nie klekocze przy ruszaniu ?
Bump:
Cytat:
Zaworki do wymiany, tylko ile sztuk, znając życie pewnie będzie komplet.
Masz dwa typowe objawy uszkodzonych wtryskiwaczy.
Rozpylacze masz dobre, chyba że przejechane ma to auto 500tyś. Po wyjęciu się okaże, ale na 99% rozpylacze są OK.
|
Właśnie w tym przypadku decydowac może stan rozpylaczy. Chyba wiesz ( powinieneś wiedzieć ), że czym rozpylacz bardziej zasyfiony lub zuzyty to problemy z podawaniem odpowiednich dawek paliwa najbardziej widoczne są własnie przy małych dawkach ( niskie ciśnienie paliwa, krótki czas otwarcia wtrysku ). Więc taki niesprawny rozpylacz przy nieco większej dawce ( zimny silnik ) jeszcze daje radę wtrysnąć paliwko, a przy nieco mniejszej dawce ( ciepły silnik ) rozpylacz już nie wtryskuje tyle ile powinien. Zaworki zaworkami,.. może będą złe, a może dobre. Ale na ten objaw wpływ ma dawka paliwa wtryskiwana do cylindra,.. czego oczywiście próba przelewowa zweryfikować nie może.
Na 99% rozpylacze nie są OK. Są do czyszczenia lub wymiany.