Cytat:
Który silnik jest bardziej wysilony ten co ma 96KM, 100KM czy 125KM z litra pojemności?
Tapatalk u mnie...
|
Cytat:
Z jedynym co się zgodzę to może jakość oleju, a poza tym to współczuje znajomych a zwłaszcza murarza i mechanika, bo ja znam i porządnego murarza i mechanika-inżyniera Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
Skoro tak to proponuje więc abyś porozmawiał z Twoim mechanikiem na temat wytrzymałości stopu AK12 w samochodach z lat 90tych a następnie o stopach kompozytowo-alumionowych na bazie włókien krótkich zbrojonych dyspersyjnie. Jest kilka wykładów i badań na ten temat na polskich uczelniach. Podpowiem tylko że jeden z parametrów który powinien znać jak jest inżynierem tj moduł Younga jest o 30 % wyższy a granica sprężystości R20 jest dwukrotnie większa. Innymi słowy obecne gładzie cylidrów są o co najmniej 30% wytrzymalsze i o 100% mniej podatne na zarysowanie względem typowych gładzi jakie stosowano na początku lat 90tych
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. A i jeszcze proszę przestań pisać i legendach motoryzacji i silnikach legendarnych bo to nieco trąci mądrościami rodem z podwórka
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Różnice w budowie silników obecnych i tych 20-30 lat temu to przepaść pod każdym względem.