View Single Post
Stary 03-05-2015, 22:06   #17
Mariusz
ford::professional
 
Avatar Mariusz
 
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
Domyślnie Odp: Nieautoryzowany serwis Ford "Abscar" - Warszawa, Instalatorów 9

Abscar Chmielewski, prawdą jest w takim razie co sugerował przy pierwszej wizycie u Was plural?
Czy konieczna była aktualizacja softów? Czy w tym tkwił problem/usterka samochodu? Nie sądzę, a nawet przekonany jestem, że było to na zasadzie- "A może wgram nowy soft i usterka ustąpi". Podejście zatem do klienta wg mojej oceny nierzetelne i niefachowe. Czy klient został poinformowany przed usunięciem usterki przez Pana o jej kosztach? Ja po pierwszej nieudanej naprawie żądał bym zwrotu poniesionych kosztów i omijał Was szerokim łukiem.

Ostatnio edytowane przez Mariusz ; 03-05-2015 o 22:24
Mariusz jest offline   Odpowiedź z Cytatem