Cytat:
Ok, jest jakiś sposób na odpowietrzenie układu?
Proszę też o rozpisanie co się dzieje z paliwem (przepływ) po filtrze paliwa, co po kolei się znajduje zanim paliwo trafi do silnika. To mi się przyda jak odstawie auto do warsztatu, przynajmniej będę miał jako taką wiedzę.
|
Przy sprawnym i szczelnym układzie odpowietrzenie jest banalne. Zakładasz pompkę na przewód powrotny z pompy paliwa i pompujesz paliwo do butelki aż będzie płynąc czyste bez pęcherzyków powietrza. Przy wymianie filtra nie trzeba bawić się w zalewanie go czy inne czary. Kilkukrotnie sprawdzone. Natomiast wracając do pierwszego postu, jak udało już Ci się odpalić i jeździłeś cały dzień, a na następny znów piałeś problemy wskazujące na zapowietrzenie układu paliwowego to tak jak pisał Matych - musisz poszukać nieszczelności - o ile w tym jest problem. Pomocne było by też odczytanie błędów, jeżeli układ się zapowietrza to będzie tam zapisany błąd dotyczący zbyt niskiego ciśnienia paliwa na listwie CR.