View Single Post
Stary 24-04-2016, 07:04   #3
Michał82
FCP member
 
Avatar Michał82
 
Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-02-2011
Skąd: Lublin, Piaski
Model: Ford S-max
Silnik: 2.0 TDCi 140 KM
Rocznik: 2013
Postów: 85
Domyślnie Odp: 2.0 TDCI - Błędy P0251 oraz P1211

O pojawiających się znikąd pęcherzykach powietrza był kiedyś wpis — chodziło o sposób łączenia przewodów paliwowych wymyślony przez inżynierów Forda (na łącznikach wężyki pracowały przy zmianach temperatur i przez mikro rozszczelnienia dostawało się powietrze do układu). Piszesz, że wymieniłeś filtr-może miałeś pecha przy tankowaniu i akurat na stacji była dostawa. Czasem jak leją z cysterny do zbiorników to ruszy się zalegający na ich dnie syf , który potem fundujesz swojemu autu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pompa, jak napisał kolega Tvvardy, też może być potencjalnym sprawcą. Sam przerabiałem temat sprężynki, ale nie miałem sytuacji z jazdą 30-40 km/h.


Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
__________________







Michał82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem