Cytat:
Sam tego jeszcze nie pojmuję, zaworki oryginał 3 szt. w sumie 584 zł plus jedna końcówka też oryginał ok. 200 zł. Wydaje mi się że za krótko są otwierane wtryski przez elektronikę i wtedy więcej paliwa wraca przelewami a mało jest dawkowane do cylindra. Muszę porządnie wyczyścić pozostałe elementy tzn. wkładkę pomiędzy zaworkiem a końcówką wtrysku i cewkę w każdym wtryskiwaczu. I to co pisałem wcześniej czyli sprawdzenie wtrysków na stole probierczym.
Elementy na wymianę kupuję w autoryzowanym punkcie Delphi z 20% upustem.
|
Witaj, czy możesz dać namiary na ten punkt delphi? i jeszcze jedna sprawa, czy masz pewne kody do zaprogramowania wtrysków w mk3 chętnie odwdzięczę się piwkiem za każdy pewny kod ( podobno można zaprogramować każdy wtrysk jak są pewne kody) ja wpisuję obecne ale mi odrzuca a za nadanie nowych gość krzykną mi 50/sztuka
Bump: Koledzy, potrzebuję pewne 4 kody do zaprogramowania wtrysków w mk3 chętnie odwdzięczę się piwkiem za każdy pewny kod ( podobno można zaprogramować każdy wtrysk jak są pewne kody) ja wpisuję obecne ale mi odrzuca a za nadanie nowych gość krzykną mi 50/sztuka