Cytat:
Jakubkk, który rocznik masz diesla, 2006?
Pytam, bo i u mnie pojawiły się błędy 0251 i 1211.
Mam zamiar sprawdzić wtryski pod kątem przelewów, ew. wymienić zaworki, oraz wyczyścić całość w wanience ultradźwiękowej.
Obawiam się jedynie o pompę, bo niby po drugim fl miała być poprawiona, a Twoje posty zbiły mi optymizm.
Pozdrawiam
|
Kolego Maro03 tez mam tdci z 2006 i uklad wtryskowy delphi, mam zrobione ponad 260k,
a wtryski mam w normie (sprawdzone probe przelewowa, diagnostyka forscanem - live data)
mysle ze ten uklad wcale nie jest taki awaryjny,
jak niektorzy pisza
przed ladowaniem sie w wieksze koszty (pompe, wtryski)
mozesz sprawdzic dokladnie nastepujace rzeczy:
- filtr paliwa - moze sie juz konczyc i jest niedrozny, wtedy do wymiany, mogl sie tez zapowietrzyc
- przewody paliwowe - przewod powrotny, przewod zasilajacy pompy, czy nie ma jakichs nieszczelnosci (uszkodzone przwody, moga byc przyczyna zapowietrzania ukladu)
dosc latwo sie je zdejmuje
- przyczyna moze byc tez elektrozawor na pompie
ponizej wklejam jeszcze raz przyczyny bledow P0251, P1211,
przyczynami tych bledow nie musza byc od razu (choc moga) pompa czy wtryski,
mozna najpierw posrprawdzac inne rzeczy
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kod: P0251 - Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza
Status: - Oczekujący - usterka oczekuje na potwierdzenie
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
Szczegóły kodów usterek
Usterka regulacji dawki paliwa doprowadzanej do wtryskiwacza
Przyczyną tego kodu DTC może być:
-Wystąpił błąd sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej.
-brak paliwa w zbiorniku.
-Ograniczenie przepływu pomiędzy pompą paliwa a zbiornikiem paliwa.
-Niedrożny filtr paliwa.
-Zablokowane, splątane lub zgniecione przewody paliwowe.
-Zawór regulacji dawki paliwa/przewody elektryczne.
-Usterka wtryskiwacza.