Cytat:
Wojtku jest różnica nagrzewnic tj z klimatyzacją i bez ?
|
Sam wymiennik? Wg katalogu są różne, z klimą nr 4166487, bez klimy nr 4042575. Czy są zamienne - nie wiem, ale prawie na pewno nie, bo na samych rysunkach różnią się kształtem.
Cytat:
Zaznaczyłeś na rys. 5 pozycję to jest do zdemontowania rozumiem bez głębszej interwencji?
|
To jest upierdliwa robota, bo dostęp niedobry. Trzeba liczyć się z tym, że ośka, ramię, cięgno i cholerna sprężyna się rozłączają, a złożenie tego do kupy w pozycji półleżąc, kiedy musisz podpierać się jedną ręką o podłogę i praktycznie robisz wszystko tylko drugą ręką - powoduje, że podczas montażu nie mogą być w pobliżu osoby niepełnoletnie, a już na pewno nie dzieci.
Sam elektrosiłownik po odkręceniu rozbiera się łatwo. Trzeba sprawdzić w środku - w zależności od awarii - czy styki ślizgacza prawidłowo przylegają do płytki z miedzią, czy silniczek w ogóle działa lub czy nie jest wytarty trybik. Jeżeli tyka po przełączeniu, to prawie na pewno trybik padł.
Cytat:
Również nie działa mi ciepły nadmuch po przełożeniu silnika.
|
Sprawdź pod podszybiem w komorze silnika, po stronie pasażera, czy działa zawór wodny na wężach idących do nagrzewnicy w kabinie. To jest podciśnieniowo otwierany zawór z charakterystyczną gruszką, a podciśnienie podaje mu elektrozawór (u mnie nad prawym nadkolem) sterowany z kabiny. Trzeba sprawdzić więc jego i elektrykę i wężyki podciśnieniowe. Przy zgaszonym silniku (bez podciśnienia) jest otwarty, po odpaleniu i ustawieniu pokrętła na zimno powinien się zamknąć, po przełączeniu w pozycję ciepło - znowu powinien sie otworzyć. Obserwuj jego dźwigienkę, czy się przestawiła.