Cytat:
Przy tym silniku to norma. Przy ponad 30 stopniach działa w zasadzie ciągle.
Trzask i syk to cykliczne załączanie klimy - włącza się i wyłącza kiedy jest to potrzebne. Dodatkowo jeśli wciśniesz gaz w podłogę to sprężarka jest wyłączana na czas przyspieszania, a potem ponownie włączana, aby polepszyć minimalnie osiągi.
|
To miałoby sens bo tak to właśnie wygląda, natomiast samo powietrze z nawiewów nie wydaje się być zbyt mocno ochładzane przez klimatyzację w skrajnych temperaturach tak jak dzisiaj.
Cytat:
Chłodnicę dawałeś nową czy jakiś używkę że szrotu? Płukałeś układ? Ile oleju zalał klimiarz?
|
Jeżeli chodzi o samą chłodnicę to wymieniał ją sprzedawca, prawdopodobnie pochodziła z demontażu. Układu nie płukałem, niestety nie jestem w stanie udzielić informacji ile oleju zalał klimiarz, wydaje mi się że ilość oleju i gazu jest zawsze ustawiana na urządzeniu wg katalogu do danego auta.
Cytat:
Jednak musi być z tym problem, bo w Fieście mam podobnie, że sprężarka działa ok. 5sek. a potem przestaje i tak w kółko. W Fusionie z takim samym silnikiem problem nie występuje.
Dodam, że w moim silniku nie ma czujnika pomiaru temperatury zewnętrznej, jak to w klimie manualnej.
|
Z tego co wiem w tej Fieście również nie ma czujnika temperatury zewnętrznej - ciężko to zweyfikować, ponieważ komputer jest zablokowany i pokazuje tylko przejechane kilometry
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Do wszystkich w tym wątku: bardzo dziękuję za odpowiedzi. Dzisiaj odwiedziłem klimiarza, aby sprawdzić czy nie ubywa gdzieś ciśnienie. Okazało się, że jest tak wysokie że kilka razy przekręciło licznik barometru
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. wstępna diagnoza - uszkodzony zawór rozprężny klimatyzacji. Po wymianie podziele się informacją czy pomogło
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.