Odp: DPF temperatura za niska przy regeneracji
ja na chwilę obecną mam pomieszane czujniki - to na pewno.
W serwisie Forda zapytałem jakie numery części mają być wstawione w jakie miejsce i wychodzi na to, że poprzedni właściciel (ewentualnie mechanik) coś zamieniali.
Mam kupione używki w oryginale i teraz będę wymieniał.
Jeśli nie czujniki są winowajcą powstawania P244C to jest podejrzenie na pompkę par paliwa - czytaj nie świeca czy parownik par paliwa.
Mam informację z serwisu, że w Tranzicie padają one nagminnie a i w innych modelach też to się zdarza - choć nie tak często.
tak więc zobaczcie na te rzeczy ... jak mi się uda to rozwiązać to dam znać.
PS. Na razie jeżdżę od 700 km po resetowaniu danych DPF, resecie nastaw na czujnikach temperatury. Czekam na pierwszą próbę dopalania PDF i chcę zobaczyć czy pójdzie ona pomyślnie.
|